muppet Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 Werkt oscam ook met joyne ivm eventuele overstap en meerdere ontvangers thuis vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Mrbeam Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 Nee, want er is geen smartkaart. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 met meerdere CI+ modules wel natuurlijk!!!!!!!!!!!! @Mrbeam die kun je zo erbij nemen Coles Corner Richard Hawley
Mrbeam Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 Graag een howto hoe je een cam in Oscam aan de praat kan krijgen. (lijkt mij erg knap) Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 je begrijpt het wellicht niet, wat ik trachtte te verwoorden met oscam kun je geen CI+ cam beheren of delen je kunt enkel in je thuis situatie meerdere CI+ cam modules gebruiken voor de verschillende toestellen dus volgens de website meerdere bestellen Coles Corner Richard Hawley
sattv4iedereen Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 (aangepast) Als je dezelfde frequentie gebruikt, kan je met bepaalde ontvangers de master aanspreken waar de module en tuners in zit. volgens de gegevens die ik heb, zitten de meest gangbare zenders voor toch bepaalde doelgroepen op dezelfde transponder. zo kan je toch op 2 tv's joyne kijken. 17 augustus 2017 aangepast door sattv4iedereen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 (aangepast) ga weg met oscam? leg uit hoe dat werkt dan 17 augustus 2017 aangepast door Tonskidutch vraag verhelderd Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 17 augustus 2017 Moderator Geplaatst: 17 augustus 2017 Samengevat, bij Joyne heb je voor elke ontvanger een Joyne ci module met geïntegreerde smartcard nodig, inclusief het daarbij behorende abonnement. Per ontvanger kan je een stream (transponder) decoderen. Oscam en Joyne hebben niets met elkaar te maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 mensen hebben dus nog steeds niet begrepen dat het een duur abootje wordt en je eigenlijk aan hun kaduke boxen genageld zit Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 17 augustus 2017 Moderator Geplaatst: 17 augustus 2017 Joyne heeft geen eigen boxen, je kan elke ontvanger met een ci slot gebruiken. Door voor Joyne te kiezen beperk je wel bij veel ontvangers de extra's die die ontvangers aan boord hebben. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
bellejt Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 oke Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
sattv4iedereen Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 (aangepast) 4 uur geleden zei Sjaak(k): Hoe verzin je het toch steeds, een CI+ module zal je in je ontvanger moeten steken als dat kan, en die module kun je niet delen via Oscam of andere softcam omdat een CI+ module niet via een softcam gaat. Dan heb je nog een probleem, bij de meeste E2 ontvangers hebben ze in de image de CI+ ondersteuning eruit moeten halen. Momenteel werkt de joyne module als een gewone ci. Op de module staat dual decoding. als npo 1 en npo2 op dezelfde transponder zit, kan je die beide decoderen, is het nu een kijken en opnemen, of een kijken op tv en de andere streamen, zal dit werken. Tenzij je 2 tuners moet aanspreken bij streamen. ik zal in het weekend testen en 1 tuner van de vu als niet ingesteld programeren, om te zien, als je dezelfde transponder gebruikt om te kijken en te streamen, dit gaat met 1 tuner of niet. Voor ik meer onzin uitkraam. Oscam kan je niet gebruiken voor joyne, maar wel voor je andere kaart(en). Al ondervond ik, dat dit bij een vu duo niet vlekkeloos ging ci modules en kaarten tesamen, maar ja, dat is al een ouder type. 17 augustus 2017 aangepast door sattv4iedereen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 18 augustus 2017 Geplaatst: 18 augustus 2017 Iedereen zegt dat de werking van een module gelijk is, wat betreft het decoderen van zenders op dezelfde transponder. ik heb mijn witte module vergeten, en heb mijn delta cam genomen ism mijn cd kaart.. ik heb mijn vu duo op 1 tuner ingesteld en dus ook maar èèn kabel aangesloten. ik heb de ontvanger gezet op disney channel. 192 tv, zit op dezelfde transponder. Ik had eerst op 192 tv geen beeld, maar na multi decodering van auto naar ja te zetten, zie foto, kon ik 192 tv zien op de tablet. wat ik hiermee wil aantonen is, als je op je 2 de tv een slave ontvanger zet, die via het netwerk het beeld haalt van de master ontvanger waar de joyne module inzit, kan je op 2 tv's joyne zien, mits ze op dezelfde frequentie zitten. Maar je zal een uitstekend netwerk moeten hebben, om op je 2de tv continu in HD te streamen. Als anderen op het netwerk ook bezig zijn, ken ik de invloed niet. het is dus met een hobby toepassing mogelijk te kijken naar joyne naar 2 tv's, met 1 module, op voorwaarde dat je dezelfde frequentie gebruikt. En blijkbaar heeft joyne de voor veel gangbare bevolking de meest bekeken zenders op dezelfde frequentie gezet. omdat er dual decoding opstaat, vrees ik voor tegelijk nog iets op te nemen van diezelfde frequentie. het is misschien prutsen of wat je het ook noemt, maar voor mensen hun woning vol met linux ontvangers een begin oplossing. als joyne meerdere frequenties gaat gebruiken en je hebt hogere abonnementen, 't ja? maar dan kan je nog altijd een module erbij nemen, en voor 5€ extra, kan je met deze module hetzelfde toepassen, en misschien zodanig configureren, bij welke frequentie welke joyne module moet worden aangesproken. of als je met z'n 3'en kijkt 2 de ene module en de derde de 2de module als ze toch dezelfde freq. Nodig hebben. voor de geíntereseerden, en die er kennis van heeft en tijd wil in steken, een mooie en mogelijks leuke hobby toepassing/oplossing. voor de duidelijkheid heeft oscam hierbij niks te maken, die gebruik je verder voor je andere losse kaart(en). Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 18 augustus 2017 Moderator Geplaatst: 18 augustus 2017 2 minuten geleden zei sattv4iedereen: maar dan kan je nog altijd een module erbij nemen, en voor 5€ extra, kan je met deze module hetzelfde toepassen Je vergeet de aanschafprijs van het 2e module, adviesprijs € 99 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 18 augustus 2017 Geplaatst: 18 augustus 2017 Dat is waar. Maar veel aanbieders gaan naar ci(+) met virtuele of gepairde kaarten, waarmee je rekening moet mee houden in de toekomst. In feite zouden ze die gewoon moeten verhuren. Want bij veel kabel en iptv bedrijven huur je ze. Maar ja, das een ander verhaal. Maar om met cd te concurreren, moesten ze dit bekeken hebben. Kans op meer abonnees. Bvb 5€/maand huur per module. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen