Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uur geleden zei sattv4iedereen:

Dat is waar. Maar veel aanbieders gaan naar ci(+) met virtuele of gepairde kaarten, waarmee je rekening moet mee houden in de toekomst.

In feite zouden ze die gewoon moeten verhuren.

Wat dacht je van verbieden?

Is gewoon een hobby van de auteursrechtenmaffia die niet toevoegt.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:
1 uur geleden zei Sjaak(k):

Je zegt zien op een tablet, maar kun je die zender 192tv dan ook op dezelfde ontvanger opnemen en tegelijk naar de andere Disney kijken?

Volgens mij kan dat met iedere e2 ontvanger ook zonder dual decoding als de transponder in hetzelfde quadrant zit.:whistle:

Natuurlijk, streamen of opnemen gaat. Maar de module moet dual decoding ondersteunen. De witte van M7 kan er 3 aan. Dit wel op dezelfde frequentie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
5 uur geleden zei Satneef:

Wat dacht je van verbieden?

Is gewoon een hobby van de auteursrechtenmaffia die niet toevoegt.

Spijtig, dat wij de dupe zijn van de illegale maffia.

Maar die absurde sportrechten en andere woekerprijzen, maken tv onnodig duur. Zie ander topic van mij.

Waarom per toestel betalen.

Vraag een eerlijk abonnement prijs en stel de hardware tot 4 tv's gratis ter beschikking. Laat de klant daarin volledig vrij hoe.

• Bedankt 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
18 uur geleden zei sattv4iedereen:

Spijtig, dat wij de dupe zijn van de illegale maffia.

Maar die absurde sportrechten en andere woekerprijzen, maken tv onnodig duur. Zie ander topic van mij.

Waarom per toestel betalen.

Vraag een eerlijk abonnement prijs en stel de hardware tot 4 tv's gratis ter beschikking. Laat de klant daarin volledig vrij hoe.

Kan dit volledig onderschrijven.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Net als de opnamebepekingen.

Je betaald het hele pakket en als je naar 1kanaal zit te kijken betaal je nog steeds ook voor de overige kanalen.

Ook ' s nachts als je slaapt betaal je voor je pakket.

En als ik op mijn werk ben kan ik ook niet kijken.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

Beetje rare redenatie 'als ik werk kijk ik geen tv' neem dan geen abbonement als je er niet tevreden mee bent. 

Mijn telefoon gebruik ik ook niet elke dag. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst: (aangepast)

Hier lees ik rare zaken, en ga ook een beetje top offic. Maar als de sat aanbieders als M7 en joyne willen overleven, en concureren tegen de kabel, dan zullen ze hun strategie dringend moeten wijzigen. Bij iptv en kabel, krijg je voor hetzelfde abonnement,en eventuele een kleine meerkost per tv, al dezelfde kanalen. Bepaalden laten zelfs 2 opnames en 1 kijken tegelijk toe. Natuurlijk is via kabel en iptv beter te controleren, waar de toestellen zich bevinden. Maar waar een wil is is een weg. Ze kunnen een toestel op de markt brengen, die gekoppeld is aan je internet abonnement, en dat je bvb iedere week je smartkaart of module moet registreren via dit toestel om je kijkrechten te verlengen. Je kan zeggen, dan kan je het nog doen met de buren, maar bij ons bij de kabel ook, ze moeten minimum om de 5 dagen interactief verbonden zijn.

stel de hardware tegen een geringe vergoeding/maand ter beschikking,met het abonnement, of het nu kaarten of modules zijn.

aangepast door sattv4iedereen
Bijgevoegde zaken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen