Tonskidutch Geplaatst: 20 augustus 2017 Geplaatst: 20 augustus 2017 (aangepast) Morgen, kennen jullie dat: heb een perculator percolator op tafel staan en de draadloze muis hapert ontdekte ik ook al met een glazen fles, maar bij een vernikkelde metalen rond voorwerp is de storing brutaal is dat een bekende storing bij draadloze muizen via infrarood en usb dongle? 20 augustus 2017 aangepast door Tonskidutch schrijffout The Crying Cowboys Aaron Rux
winwiz Geplaatst: 20 augustus 2017 Geplaatst: 20 augustus 2017 Infrarood? jeetje bestaat dat nog? Je zult gewoon te maken hebben met reflecties op een glimmend oppervlak. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 augustus 2017 Moderator Geplaatst: 20 augustus 2017 Weet je zeker dat het een percolator is? Lijkt meer op een faser gemoduleerde warp converter. Heb je in je computer wel een Klingon interface geladen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 20 augustus 2017 Geplaatst: 20 augustus 2017 Was toch al nooit onder de indruk van HP maar een infrarood muis? Zal toch niet? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2017 tis echt alleen als er een fles, glas of percolator op tafel staat... opgelost The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2017 o ja Psicho, dat is idem dito met mijn logitech k260 draadloos, opdat we dat even helder hebben beschreven die is net getest en ingepakt voor de reis The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 21 augustus 2017 Geplaatst: 21 augustus 2017 Draadloos, maar niet infrarood. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2017 hebt gelijk het is geen infrarood maar zender ( denk dat rode ledje is IR ) my mistake maar het effect blijft dito The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 21 augustus 2017 Geplaatst: 21 augustus 2017 Met infrarood heb je een visuele rechtstreekse verbinding nodig tussen zender en ontvanger. Zo'n metalen voorwerp zal het RF signaal best wel verstoren. Mijn Logitech toetsenbord heeft volgens mij niet zo'n heel groot bereik dus weinig zendvermogen. Ik kan me voorstellen dat je dan dus verbindingsproblemen krijgt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2017 ter lering ende vermaak zet voor de test eens een RVS kookpan op tafel, dan zie je hoe de muis hapert dan een fles dan een glas de haperingen nemen af maar zijn pas echt weg als niets in de buurt staat dat lijkt op een cilinder van metaal of glas The Crying Cowboys Aaron Rux
winwiz Geplaatst: 21 augustus 2017 Geplaatst: 21 augustus 2017 Ligt er ook weer aan waar je ontvanger geplaatst is. Ik heb een USB hub in mijn monitor waar de draadloze ontvanger van de muis is aangesloten. Mijn muis is in principe nooit meer dan pakweg 50 cm van de ontvanger af. Haperingen zijn 0 wat er ook omheen ligt of staat. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2017 p.s. ik heb het overigens ook met de afstandbediening van de TV als er fles naast de TV staat {gisteren zelfs de batterijen verwisseld omdat het haperde als een gek} (en dat is dan toch weer een weetje voor die vazen en prullaria op het dressoir hebben staan) The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2018 Auteur Geplaatst: 3 maart 2018 Hoi, een feedback voor degene die hardware issues volgen ik heb voor een andere werkplek buitenshuis een nieuw Designer Bluetooth Microsoft toetsenbord gekocht ( 85€ ) omdat ik dat niet telkens wil mee vervoeren van en naar huis. er zijn geen storingen meer EN meer nog mijn stereo pC speaker set is plots zonder kraken en ruis harstikke helder ook de 32GB USB 3.0 stick is geen storende invloed meer (zie dit topic USB 3.0 overschaduwd muis en toetsenbord) dus bluetooth muis en toetsenbord stoort op dit apparaat en in deze omgeving NIET en de originele USB dongle met muis en toetsenbord van HP zelf stoort WEL ik dacht dat men die dingen ontstoort had... maar ik heb beide topics dus opgelost The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen