Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert een aantal dagen krijg ik steeds een foutboodschap wanneer ik mijn e-mails van TV-Vlaanderen wil binnenhalen.

Op de vaste PC krijg ik steeds een foutboodschap: er zou iets niet in orde zijn met het certificaat dat sedert 21/08 zou verlopen zijn.

Op de PC kan ik nog verder omdat ik de boodschap kan negeren.

Op mijn smartphone krijg ik dezelfde boodschap wanneer ik naar de accountinstellingen ga. Maar ik kan daar de boodschap niet naast me neerleggen. Om die reden komen er na 20/08 op mijn smartphone geen e-mailberichten meer binnen.

Iemand een idee?

Dank,

Dirk

Geplaatst:
9 minuten geleden zei Orgeldandri:

Sedert een aantal dagen krijg ik steeds een foutboodschap wanneer ik mijn e-mails van TV-Vlaanderen wil binnenhalen.

Op de vaste PC krijg ik steeds een foutboodschap: er zou iets niet in orde zijn met het certificaat dat sedert 21/08 zou verlopen zijn.

Op de PC kan ik nog verder omdat ik de boodschap kan negeren.

Op mijn smartphone krijg ik dezelfde boodschap wanneer ik naar de accountinstellingen ga. Maar ik kan daar de boodschap niet naast me neerleggen. Om die reden komen er na 20/08 op mijn smartphone geen e-mailberichten meer binnen.

Iemand een idee?

Dank,

Dirk

Had het bericht hier gepost omdat ik vreesde dat TV Vlaanderen -helpdesk toch slecht te bereiken zou zijn.

Toch gebeld en ...  wonder boven wonder ... Binnen de paar beltonen een medewerker aan de lijn die van het probleem wist.  Knap. Ik had het niet verwacht.

De boodschap was wat minder knap: men was bij TV Vlaanderen het vervallen van het certificaat uit het oog verloren en diegene die het moest oplossen is met vakantie tot begin september. Men zoekt een oplossing...

Draadje mag, wat mij betreft, weer gestopt worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...