Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Hetgeen in de meeste gevallen afgevangen wordt door die provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Dat is waar, niet alle films van film1 kan ik via de app via vpn bekijken. Ik krijg bij diverse films de melding dat het niet toegelaten is de film via een proxy te bekijken. Ze kunnen het dus blijkbaar detecteren.

Anderen kunnen het dan ook doen me dunk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Op 25-8-2017 om 11:30 zei Tripleboy:

Zonder toelating van de regering kunnen ze daar niet aan beginnen, op dit ogenblik is er geen toestemming en de verwachting is dat het het ook niet zal komen.

Top offic, maar je zegt dat de regering haar fiat moet geven. Duitsland is belgie niet, maar ik vroeg me af, of HD+ in Duitsland ook die goedkeuring moest krijgen van de regering om het zo maar te zeggen.

Maar dat de Belgische regering dat niet zal toelaten, daar durf ik mijn vingers niet in het vuur steken. De reclame maffia heeft veel macht. En zouden de mensen niet op straat komen,mocht medialaan de knop op zwart zetten bij weigering? Ze zouden niet meer kunnen kijken naar familie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ze zijn al vanaf 2013 aan het lobbyen bij de politiek, het is nog altijd neen voor rechtstreekse uitzendingen.

En waarom maak je zoveel veronderstellingen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst: (aangepast)
Op 25-8-2017 om 13:03 zei Rekenmachine:

Volgens mij kun je dat prima oplossen met het gebruik van een VPN service. Gewoon even streamen vanaf een Belgisch ip adres-.

Inderdaad, maar niet alle VPN services zijn even veilig.

aangepast door astro iris
Geplaatst:

Wij kijken hier al meer dan een jaar naar Stievie in Spanje .zonder VPN!  Het klopt idd dat sommige programma's niet te bekijken zijn . Maar de meeste wel,hoor.

natuurlijk moet je als Nederlander je registreren met een Belgisch adres en denk dat ook gekeken wordt naar je ip adres waar je registreerd 

Geplaatst:

astro iris,

hoe bedoel je dat nu / een VPN is toch potdicht

of bedoel je andere services die soortgelijks aanbieden?

snap het niet

The Sun Won't Set

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tonskidutch:

astro iris,

of bedoel je andere services die soortgelijks aanbieden?

Ja dit,veel gratis diensten waar je vaak de oorsprong niet van kent.

Geplaatst:

Nu 10€ per maand , binnenkort 15€ per maand en daarna ....

Nou , ik word geen klant en waarom ????

Zoveel reklame en dan nog betalen ????

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

Ja nu betalen om reclame te zien, en bepaalde gaan dan nog eens betalen om het niet meer te moeten zien :grin:.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...