Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, kun je nog iets met een easybox 904 LTE van Vodafone / Duitsland in Nederland doen?

dus een duitse router in NL

hij is betaald dus ik kan hem meenemen of wegsmijten

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Geplaatst:

Je kunt hem als switch in je netwerk plaatsen en op die wijze, vast ip-adres geven, kan je hem ook als WiFi versterker (2,4 GHz en 5 GHz) voor je WLAN gebruiken.
Zo kan je voor bezoekers met een ander SSID in dat ding een mooi "gastnetwerk" instellen.

• Moderator
Geplaatst:

simmetje erin en gaan? Of is deze voorzien van een simlock voor Vodafone DE?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst: (aangepast)

heb een simmetje erin maar of die gelocked is weet ik niet zo een twee drie

hoe weet ik dat

aha tante google bij vodafone forum

is gelocked door firmware

aangepast door Tonskidutch
gevonden

Underworld

• Moderator
Geplaatst:

je kan Vodafone vragen deze te verwijderen omdat je verhuisd bent?

Geplaatst:

Na telefoontje , "unlocken" wil men niet doen voor me, die vodafone jongens hier in Duitsland zijn niet dezelfde als in Maastricht qua service.

Underworld

Geplaatst:

Kweet dat je me niet mag, maar in België heb je bepaalde winkeltjes, die na een kleine bijdrage de sim lock van ieder toestel er uithaalt. Misschien een tip?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• Moderator
Geplaatst:

Maar je Duitse Vodafone chipje roamt zelfs in Maastricht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dan kan je hem alleen nog in Deutschland ver"markten"

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Het lijkt me sterk dat als je aan Vodafone DE meldt dat je het contract hebt opgezegd en je verhuisd bent naar NL zij niet de simlock willen verwijderen. En anders zoals Sattv4iedereen al meldde naar zo'n shop die simlocks verwijderd zodat je hem in NL zou kunnen gebruiken als je dat van plan was.

Geplaatst:

Nou ik ben hem al kwijt aan de buren van tegenover, die de verhuisdozen zagen staan

kan er 45€ voor krijgen als ik hier vertrek

toch gewild daar er hier heel weinig glas in de straat ligt

Underworld

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen