Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Xtrend ET7500 receiver met 2 tuners (en twee signaal kabels erop aangesloten), met een 1 TB harde schijf en software OpenPli 4 (kemel versie 4.4.8).

Mijn probleem:

Als Tv kijk en er is tegelijker tijd een opname bezig “bevriest” de receiver (na circa 50 minuten). D.w.z. beeld en geluid vallen weg en het apparaat reageert niet meer op commando’s van de afstandsbediening.

Ik moet dan de receiver opnieuw opstarten d.m.v. de uit/aan knop achter op het apparaat. Hierna doet alles het weer en gaat de opname opnieuw door, maar na verloop van tijd (circa 40 minuten) “bevriest” de receiver opnieuw. Afhankelijk van hoe lang de opname is, bestaat de opname uit meerdere delen; deze kan ik wel bekijken.

Als ik een opname maak terwijl de receiver op stand-by staat, verloopt alles zoals het hoort.

Wie weet wat ik hieraan kan doen?


Geplaatst:

als die nu leeg is zoals je zelf schrijft dan maakt het natuurlijk niets uit om de HDD nog eens te initialiseren

en dan de volledige grootte intikken opdat het een grote partitie en disc voor opnemen wordt

 

The Flood

Katie Melua

 

Geplaatst:

Heb een opname van bijna 2 uur gemaakt en het ging probleemloos, Alles staat erop en apparaat is niet vastgelopen.

Je oplossing heeft blijkbaar gewerkt.

Harstikke bedankt voor hulp!!

Groet.

Geplaatst:

Helaas, toch niet opgelost!

Gisterenavond, terwijl de receiver op stand-by stond en een geprogrammeerde opname plaats vond, is het apparaat na circa 2 minuten weer vastgelopen. Hetzelfde euvel dus!

Heb je nog andere ideeën?  

Geplaatst:

Heb vandaag ook meegemaakt dat het apparaat bevriest als ik gewoon TV kijk en er liep geen opname....

Denk dat ik eerst een oudere versie van OpenPli erop ga zetten en als dat het probleem niet oplost, het apparaat terugstuur naar de leverancier.

Geplaatst:

oudere versies van images zijn natuurlijk ook per definitie SLECHTER

start geen discussie want daar doe ik toch niet aan mee

 

ik zou in de Garantiefase die Receiver gewoon snel terugbrengen wegens een bekend ongewenst mankement.

 

dan ben je veel sneller met een nieuw model weer tevreden

The Flood

Katie Melua

 

Geplaatst:

Denk dat ik idd het apparaat ga terug sturen.

Heb de receiver net 2 weken terug van ***geen-reclame*** vanwege soortgelijk probleem: tijdens een  opname van een programma op één zender, had ik storing op een andere. Dit hebben ze gemaakt, maar nu heb ik dit.

Denk niet dat ze het ruilen voor een nieuw model.......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...