Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kijk ik scheel of zit NGC nog niet in het pakket?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Joyne :)

Als je Kingofsat mag geloven zit er idd nog geen juiste versie van NGC op 9 oost..

Groeten van dvbs,        

UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Geplaatst:

ik ontvang het basispakket met een samsung tv met ingebouwde sattuner. Ook hier ontbreken die drie zenders. Is dit probleem er bij iedereen ? zoja dan wacht ik even om de installatie over te doen.

gn, marc

Geplaatst:

Schijnt dat deze binnenkort nog bijgevoegd gaan worden, ze schijnen de verbinding voor deze zenders nog niet voor elkaar te hebben

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

• Moderator
Geplaatst:

Op welke transponder is er dan nog plaats voor extra zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

De berichten worden door Jarco Kriek bevestigd op het cd forum

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

wat jammer van joyne dat ze op hun website geen uitleg geven bij het ontbreken van deze drie zenders. De zenderlijst is toch belangrijk voor de keuze van een provider. Als deze zenders er pas over enkele weken worden aan toegevoegd mogen ze wat mij betreft nu reeds in de lijst staan, maar met een startdatum bij vermeld. Voor communicatie geef ik joyne een onvoldoende.

gn, marc

Geplaatst:
Op 7-9-2017 om 18:05 zei roymar:

De berichten worden door Jarco Kriek bevestigd op het cd forum

cd forum ?

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

wat jij wil!  satellietforum dan;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...