sattv4iedereen Geplaatst: 1 september 2017 Geplaatst: 1 september 2017 Hi, Heeft er iemand ervaring met de meter hierboven? Er staat bij dat er een usb bijzit om bij transponder wijzigingen, die te updaten, maar bij wat er geleverd wordt geen software. Als je niet aan de software komt, of die niet kan updaten als er wijzigingen zijn, heb je mogelijk snel een waardeloos toestel. Ik zoek eigenlijk een meter/toestel met nit ( satelliet)herkenning, betere of goedkopere types zijn welkom, enkel merk en type. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
chez Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Ja ik heb er eentje werkt bijzonder goed, niet teveel poespas en er komt een kabeltje bij die je op de computer kunt aansluiten zodat je de software kan updaten. VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
sattv4iedereen Geplaatst: 9 september 2017 Auteur Geplaatst: 9 september 2017 Ondertussen heb ik vernomen, dat die niet echt voor gebruik is voor de benelux. Ik heb verkopers aangeschreven, en bvb voor de astra 3 ben je er niks mee. De laatste update zou zijn van juni verleden jaar, en er zijn intussen al diverse wijzigingen geweest zijn op astra3. volgens de verkoper is het eerder om bvb astra 1,2 hotbird thor uit te richten. hij raadde mij de aankoop af als het specifiek was voor astra 3 en eurobird 9°. en je bent afhankelijk van de fabrikant zelf. Ik heb de software gevonden, om te update, de settings en de firmware. een editor, om zelf de gegevens te editeren was er niet bij. En dit laatste heeft me weerhouden dit toestel aan te kopen. ik zal verder mijn satlink gebruiken. Ik heb een beetje op mijn geld gekeken, maar kreeg dan een tip, dat ik voor 50€ meer een evenwaardig toestel had, maar met een spectrum analyzer erbij, en je fta beelden kon zien. maar de vraag is in zoiets, hoever moet je gaan, als dit gaat om bvb 3 schotel per jaar uit te richten? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
nol Geplaatst: 26 september 2017 Geplaatst: 26 september 2017 Ik heb de SF9000 en ben al 2 jaar bezig om het werkend te krijgen op de 23.5 en op de Thor 0.8W Laatste updates gehad van Schwaiger maar niets help en hij deed het voorheen goed Ik heb een eigen topic hierover geopend maar ook het advies heeft niet geholpen Helaas heb ik op mijn laatste vraag geen reactie meer gehad en sta nu op het punt om hem weg te gooien Nu ik dit lees komt het bekend voor en zie ik ook af van de SF9002 Nu ben ik aan kijken welke een goede vervanger is voor deze en blijft dit topic dan ook volgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen