Bimmerken Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Hallo, Ik sta op het punt om de nieuwe GigaBlue UHD Quad 4K aan te schaffen voor een nieuwe sat-installatie... Nu wil ik ook in 2 andere kamers de programma's kijken via de Gigablue, maar de IPTV kastjes van GB zijn niet meer in de handel. GB zelf raadt me aan om de X3 aan te schaffen, maar dat vind ik een redelijk dure oplossing voor de slaapkamer en het strijkkamertje van mijn vrouw. De tv's zijn al relatief oud en dus absoluut geen HD ofzo... Is er een goedkopere manier om intern de programma's van de GB te distribueren? Zo ja, welke Alvast bedankt voor het meedenken, Ruud PS tips voor een goede dealer zijn ook welkom, want de meeste antwoorden niet eens op een mailverzoek
pros Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Dag Ruud. Ik heb 2 GIgaBlue IP kastjes die ik wil verkopen. Ik ben van satelliet overgestapt naar Telenet. Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch
Bimmerken Geplaatst: 12 september 2017 Auteur Geplaatst: 12 september 2017 Hi pros, Dat biedt ook nog mogelijkheden... Probleem is dat ik in de toekomst nog een TV in mijn mancave wil en dat ik dan waarschijnlijk niet meer tegen een 2e hands IPTV box aanloop.... Wat zou je voor die 2 boxen willen hebben? Groet, Ruud
Debuurvrouw Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Je kunt de goedkoopste satellietontvanger nemen van GB daar kun je ook gewoon de IPBOX client op installeren werkt 100%. Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
Enzofielt Geplaatst: 24 september 2017 Geplaatst: 24 september 2017 Als je de plugin remotechannelstreamconverter installeert, kun je elke E2 box als client gebruiken. Dan is zelfs je oude DM800 met defecte tuner weer volledig inzetbaar 1x GiGaBLUe UHD 4K 1TB HDD 2x S2 2x Hybrid C/T Pure2 1x GiGaBLUe X1 HD 1x S2 Pure2 1x GiGaBLUe IPbox BigSat 4 lnbs, 88cm Triax with rotor
pros Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Dag Ruud, ik had je antwoord niet meer gezien. Heb je ondertussen al een oplossing? Ik vraag 50 euro voor beide IP boxen. MVg Kurt Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch
satje4U Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Pros: ik heb je een bericht gestuurd.... Gigablue Quad HD Plus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen