Ga naar inhoud


account (tijdelijk) geblockt wegens blijkbaar betalingsprobleem , Duits vertaling in NL , aub


cookie monster

Aanbevolen berichten

Wie zou dit kunnen vertalen , aub , want ....
google is er eentje van knuffel m'n petatten !!
Alvast mercikes :)
 
Guten Tag,
 
wir haben Ihren Zugriff auf dieses Konto entfernt, da wir Ihre Zahlungsdaten nicht bestätigen konnten. Sie können erst dann wieder auf Ihr Konto zugreifen oder Bestellungen aufgeben, wenn wir Ihre Informationen bestätigt haben.
 
Zur Klärung dieser Angelegenheit senden Sie bitte die folgenden Informationen an unsere sichere Faxnummer:
 
-- Die Kopie eines aktuellen Kontoauszuges, aus dem der Kontoinhaber und die vollständige Kontoverbindung hervorgehen.
-- Den auf Ihrem Deutschewebsite-Konto hinterlegten Namen sowie Telefonnummer und E-Mail-Adresse.
-- Die Bestellnummer.
 
Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Deutschewebsite.de:
 
deutschlandwebsite.de/fax
 
Wir werden Ihr Fax in ein sicheres elektronisches Bild umwandeln. Zum Schutz Ihrer Daten beschränken wir den Zugriff auf die Zahlungsdaten auf ein Team von Kontospezialisten.
 
Unser Kundenservice-Team kann sehen, dass wir diese E-Mail gesendet haben. Es kann Ihr Fax jedoch weder einsehen noch weitere Informationen zu dieser Angelegenheit geben.
 
Sie erhalten von uns innerhalb von 24 Stunden eine Antwort auf Ihr Fax.
Wenn Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, können Sie uns den Kontoauszug per Post an folgende Adresse senden:
 
Deutschlandwebsite.de GmbH
Abteilung: Adressen-Bestätigung
Im XXXXXXXpark DXX
D-XXXX xxxxxxxxx
 
Wir bitten Sie, keine neuen Konten zu eröffnen, da eventuelle Neubestellungen dadurch verzögert werden können.
 
Freundliche Grüße,
 
U K S

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


De links heb ik zelf aangepast , wegens geen reklame !!

Ik heb net op de website zelf gekeken ivm fishing mails ,

als die mails van die shop op .de of .com zijn ze van hunzelf !!

Natuurlijk , met een beetje kennis .... ja ....

 

Überprüfen Sie die Absenderadresse

Stammt die E-Mail von xxxxxx.de oder von einem "Phisher"? Echte E-Mails kommen von einer E-Mail-Adresse, die mit "@xxxxxx.com" oder "@xxxxxx.de" endet.

 

Het mailadres in goegel geplaatst en kwam ik bij de website zelf !!

Ik vond ook via Facebook , een gedeeltelijke Engelse "vertaling" ,

door een ander koper , bevestigd door de koopsite via FB ivm dit voorval !!

't is wel een beetje vreemd !!!!

 

 

PS: Mijn account op zich is nog wel aktief , want dat zie ik op de site ,

maar van zodra ik inlog ivm o.a. bestelling checken:

 

 

account.jpg

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou ze bellen, en eerst het telefoon nummer in het officiële telefoonboek opzoeken.

 

En anders geen zaken meer met ze doen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op hun website , hopelijk spreken ze Nederlands of Engels

Want mein Deutsch ist .... koekoek !!

0941-xxx-xx-xxx (aus Deutschland)

+49-941-xxx-xx-xxx (alle anderen Länder)

Alternativ können Sie auch diese Nummer verwenden: 08 xx xxx xx xx (aus Deutschland, kostenlos)

+49 941 xxx xx xxx (alle anderen Länder, kostenpflichtig)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

0941 xxx is een GSM of servicenummer.

De vraag is alleen van wie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei ceesv:

0941 xxx is een GSM of servicenummer.

De vraag is alleen van wie?

Waar haal je dat vandaan???

 

Een mobiel nummer begint met 017x

 

Dit is gewoon het netnummer van Regensburg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Inderdaad, ook regio Regensburg.

 

Maar terug op de vragen, er wordt om en dagafschrift van je bankrekening gevraagd, iets wat ik nooit na zo een mail zou afgeven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee... ik ken uiteraard de context niet, waarom er naar gevraagd wordt.

Gaat het om bv een bankrekening die je in D wil openen, is het niet ongewoon...  alles hangt er dus vanaf waarom deze mail gestuurd werd, en welk soort account er tijdelijk geblokkeerd is.

Ik zou zelf gewoon bellen wat de bedoeling is, als ik het niet zou begrijpen waarom ze dit willen.

Het is hier een beetje moeilijk omdat je geen zgn. reklame mag maken door het noemen van het bedrijf waarom het gaat... maar dat zou uiteraard wel erg veel duidelijk maken denk ik.

 

Dus cookie monster, heb je iets besteld op die site? is het een shop, of is het iets "anders"...  of heb je alleen een account aangemaakt omdat je iets wil bestellen bij de shop, of een soort veilingsite ??

Ze zeggen dat ze je betaalgegevens niet kunnen verifieren... dus ga ik er vanuit dat je die achtergelaten hebt. Dat zou willen zeggen dat je de site/shop betrouwbaar genoeg vond om dat te doen.  Als dat geen duitse bank is, kunnen ze het inderdaad waarschijnlijk niet verifieren... dat weet ik niet omdat ik in Duitsland altijd een duitse bankrekening gebruik om te handelen...  Maar waarom ze je account dat blokkeren??  zodat je niets kan bestellen neem ik dan aan, omdat je aangegeven hebt te betalen via Inkasso/Lastschrift?

Het telefoonnummer leidt in ieder geval naar Regensburg (Bayern), dus als de winkel daar niet gelegen is is het een beetje vreemd...

Je zegt geen Duits te spreken, maar hoe heb je dan daar iets besteld? dan kon je waarschijnlijk niet alles goed begrijpen, en is het wel een risiko...

 

 

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de site o.a. in't Nederlands , Engels , .... zetten !!

Ik heb dezelfde mails ook in't Engels aangekregen , shop .co.uk

Ik had de Duitse mail naar spoofing van de shop gestuurd ,

eerst via goegel uitgezocht natuurlijk , forums , facebook voor meer info !!

Je kan bestellen , en de spullen naar een winkel bv in Nederland laten sturen !!

Citaat

 

-- A copy of your statement for your Direct Debit ending in 42, including the billing address
-- Your name, phone number, and the email address registered to your XXXXXX account

 

 

Maar ja , ze willen bevestiging , dus .... raar !!

Ik stuur hen geen bevestiging , ik ben net niet gek genoeg !!

Ik ga in elk geval toch mijn bankrekening in't oog houden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...