J A C C O Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Beste mensen. Ik heb de pc even opengemaakt om al het stof er uit te zuigen. Nu heb ik in mijn entaysiasme het koelblok van de processor afgehaald. Moet ik hier weer nieuwe koelpasta onder doen? moet ik eerst de oude koelpasta verwijderen? aangezien ik geen koelpasta heb liggen en ook niets om de oude pasta te verwijderen is mijn hoofdvraag; kan ik zonder koelpasta probleemloos het koelblok weer op de processor zetten? alvast bedankt. //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
jeevanhoof Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Als de koelpasta nog vloeibaar is kan dit wel. Als deze al is verdroogd zou ik deze verwijderen en er nieuwe opdoen. Mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
J A C C O Geplaatst: 12 september 2017 Auteur Geplaatst: 12 september 2017 Bedankt voor je bericht. pasta is droog. Dan zal ik morgen koelpasta regelen. Nog goede tips om de oude koelpasta op de beste manier te verwijderen? //VU+Duo//DM7025+//DM500// //Visiosat//Funke//
satencom Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Met een droge doek ,wil vaak het beste Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Psychosammie Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 (aangepast) Altijd nieuwe pasta gebruiken. Het beste verwijder je de pasta met een microvezel doekje en een oplosmiddel dat geen residu achter laat. Bijvoorbeeld isopropyl alcohol. Niet meer dan een rijstkorrel op het midden van de processor gebruiken. 12 september 2017 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Frans B Geplaatst: 14 september 2017 Geplaatst: 14 september 2017 idd, zo min mogelijk pasta gebruiken. Het is een warmte geleidende pasta (dus niet koelend) om het kontakt tussen de processor en koelblok zo goed mogelijk te maken. System Administrator (niet van deze site)
winwiz Geplaatst: 14 september 2017 Geplaatst: 14 september 2017 Kijk dit maar eens..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2017 Geplaatst: 25 oktober 2017 moet je echt voor die meuk echt 2,5€ betalen en ook nog verzendkosten? schandalig dus heel weinig gebruiken en de rest is weggegooid geld of kan iemand een druppeltje missen The Crying Cowboys Aaron Rux
Pijpie Geplaatst: 25 oktober 2017 Geplaatst: 25 oktober 2017 Koelpasta bestaat uit zinkoxide, dus voorzichtig mee zijn en handen wassen als je op latere leeftijd geen problemen wil krijgen.
theparasol Geplaatst: 25 oktober 2017 Geplaatst: 25 oktober 2017 1 uur geleden zei Pijpie: Koelpasta bestaat uit zinkoxide, dus voorzichtig mee zijn en handen wassen als je op latere leeftijd geen problemen wil krijgen. Pardon, het niet wassen van je handen na toilet bezoek is schadelijker! http://www.apotheek.nl/medicijnen/zinkoxide-op-de-huid?product=zinkoxide-zalf-fna
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2017 Geplaatst: 26 oktober 2017 Vandaar dat het prullenmandje met van die papieren handdoekjes ook zo'n bron van infecties is, toch? Waar smeren jullie dat spul eigenlijk op? wikipedia thermal-grease The Crying Cowboys Aaron Rux
Pijpie Geplaatst: 26 oktober 2017 Geplaatst: 26 oktober 2017 Grappig eigenlijk dat er zo naïef over gedaan kan worden, ook op de aangehaald links staan geen waarschuwingen. Maar ja, als je op latere leeftijd niet meer weet waarom je een ziekte hebt is dat ook niet zo belangrijk.
Tonskidutch Geplaatst: 26 oktober 2017 Geplaatst: 26 oktober 2017 ik denk, uh wat denk ik, o ja dat je aluminiumoxide bedoeld hetgeen in diverse deodorants al verbannen is wegens het direct overgaan door de okselhuid met de extreem hoge dosering in je bloed nu nog die blikjes drank en coffee-cups The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 26 oktober 2017 Geplaatst: 26 oktober 2017 Vroeg ik me ook al af. Als je die H en P waarschuwingen opzoekt staan daar geen dingen in waar ik echt van schrik. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 26 oktober 2017 Moderator Geplaatst: 26 oktober 2017 In de war met berryllium oxide? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen