Ga naar inhoud


[Pioneer] Als Satori online is??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Satori groetjes vannuit (rammatuele)dorpje nabij St.Tropez 18graden gister aangekomen Mistal windje nu halfbewolkt.

 

Ik denk dat ik de oplossing heb of weet waar de fout zit, gewoon in de kabel

van de computer naar de jtag, ik heb ze door gemeten en daar bleek dat pen 1 noet overeen kwam met pen 1 op het andere einde van de kabel.

Nu moet ik hier waar, weinig comp.schop zitten aan een kabel zien te komen die juist is

dus die vanuit de LPT poort naar de jtag gaat. dus met pin 1 op pin 1 pin2 op pin2.....etc

25pins-male/female hoe heet zo'n kabel?? en hoe lang mag deze zijn.

Svp. een berichtje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Satori nu de bewolking verdwenen is al 23graden, heb een kabel gevonden 1:1 maar de lengte is 3meter, korter hadden ze niet, ben hem nu aan het inkorten!

Moet zeggen dat ik thuis ook een kabel van 3meter had aan gesloten!

Dus de lengte van de kabel geeft dus ook problemen!??

 

Salut et a bientot Marc&Valerie

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satori

 

kan het niet zo zijn dat mijn lpt1 kabel ook zo is (zoals boven beschreven)? Ik ga het vanavond gelijk even doormeten. Hoe weet ik nog niet maar ik ga eens pielemuizen. Mijn kabel is een zgn. scanner kabel die van mijn PC naar de scanner gaat dus dat lijkt me toch goed?

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luitjes,

 

Ik ben er zelf van overtuigd dat de lengte van de paralle kabel niet zozeer van belang is, omdat deze volledig afgeschermt is.. Wel moet je in de gaten houden dat de draden van de JTAG naar d2002 niet te lang is, zoals al eerder geschreven is (Handleiding Pionero) NIET langer dan 30cm. Maar zelf heb ik al problemen gehad met 30cm, en kan ik echt aanraden 20cm als max aan te houden.

 

Mocht dit nog steeds niet helpen, vertaag de TCK in pionero eens 100/200 stappen!

 

Grtz,

mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...