Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

Ik heb mijn oude vu duo weer eens aangezet. Daar staat pli op, maar weet niet juist de welke, waar vraag je dat op?

Als ik die op standby zet, gaat die na ongeveer 1à2 minuten volledig afsluiten.

Vroeger bleef de klok staan.

In de instellingen vind ik niks daarover.

Gaat het hier over een foutieve instelling, een fout in de firmware of een hardware fout?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Wat ik ook opmerk is, dat sinds deze onder spanning staat, de tv op regelmaat heropstart. Dan moet ik die terug zetten op de juiste hdmi ingang.

Een kennis had dat met een scarlet iptv ontvanger, maar zijn tv ging in standby.

Misschien een hardware fout? Hdmi cec staat volledig uitgeschakeld in pli.

Het probleem is nu niet van die mate,voor alles opnieuw te doen, ik neem toch niks op.

Maar het duurt eventjes iets langer eer ik kan kijken, en ik weet niet of het, het toestel goed doet.

Maar de vu duo, mag wel mijn plasma tv  niet stuk maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Op 14-9-2017 om 12:27 zei sattv4iedereen:

Hi,

Ik heb mijn oude vu duo weer eens aangezet. Daar staat pli op, maar weet niet juist de welke, waar vraag je dat op?

Druk op menu --> informatie --> Uw ontvanger

Schermafbeelding 2017-09-16 om 13.04.46.png

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

is die vraag hier nieuw en serieus?

alles betreffende de oude eerste DUO's is reeds geschreven.

over de oude openpli firmware en VU+ is ook alles reeds bekend.

gewoon een nieuwe kopen na 7 jaar mag die best naar het milieupark

dan kun je eindelijk eens nieuwe vragen stellen

Second Life

Mungo Parker

• 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Best dat ik niet gedaan heb, wat tonskidutch schreef. Het is iets, dat je in de menu van sleeptimer kan instellen. Daar kan je instellen in de 3de regel, na hoeveel minuten, deze naar afsluiten gaat als die in standby staat. Zie foto

sleeptimer.jpg

Ik zie helaas, dat de foto niet zo heel duidelijk is.

aangepast door sattv4iedereen
bijvoeging: foto onduidelijk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...