Ga naar inhoud


[Pioneer] Onderstaand bericht


Gast

Aanbevolen berichten


Klopt Satori; dat zag ik later ook maar hij dacht volgens mij dat ie zichzelf 5 sterren kon geven.

Weet jij toevallig een site waar ik een proggie (mhwstudio05) kan uploaden zodat andere personen (o.a elpino en harrynak) het kunnen downloaden. Lukt nl niet als bijlage bij hun emailadressen.

Heb het bij de DUCK geprobeerd maar ook daar lukte het niet.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim,

 

Ik ben behoorlijk onthand, omdat nu mijn systeem er uit ligt. Ik ben aan het formatteren. Je zou MikeVL kunnen vragen om het op zijn site er bij te zetten. Hij heeft Defiant ook al staan.

Ik zag ook dat er ruimte was bij Dynamit, maar daar staan helemaal geen files meer, dus of die nog operationeel is weet ik niet.

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur de heren wel een emailtje met de mededeling dat ze het programma niet echt nodig hebben. Heeft mijn systeem jouw systeem aangestoken. Hoop het niet want mij koste het een harddisk en alle data foetsie (is nog het ergste).

Ik had natuurlijk geen recente backup.

Suc6

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een backup van gisteren, dus ik ben wat data betreft niet in de problemen. Maar alles weer opbouwen en zorgen dat mijn ega weer van het netwerk gebruik kan maken vanuit haar pc, kost even wat tijd en moeite. Ik heb nu mijn 150MHz pc'tje dat bedoeld is om te patchen rechtstreeks aan mijn adsl modem zitten. En ik denk niet dat het van jou of iemands ander's pc komt.

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...