Gerard 76 Geplaatst: 14 september 2017 Geplaatst: 14 september 2017 Sinds een tijdje kan ik niet goed meer gedownloade (remux)BD films afspelen over 't netwerk vanaf mijn WDliveBook. Vreemde is dat 't wel probleemloos kon. De schijf is via een 1GB TP-Link switch (TL-SG108E) aangesloten op de fritzbox 7490. LED is groen,dus een Gb verbinding. (bij een 100Mb verbinding is de LED oranje.) Heb voor zover ik weet niets veranderd. Schijf ook direkt op de fritz aangesloten,maar nog steeds gestotter. Gewone MKV's spelen wel goed af,maar de bitrate van een BD is een stuk hoger,dus denk dat 'm daar de kneep zit. Iemand een idee wat ik eraan doen kan?
Gerard 76 Geplaatst: 22 september 2017 Auteur Geplaatst: 22 september 2017 Speel de films af op een gewone mediaspeler van Eminent,de EM7485. De speler zelf lijkt 100Mb te zijn want die aansluiting op de switch is oranje. Kan er de vinger niet op leggen want in 't verleden heb ik dit wel probleemloos gekund. Het is ook niet zo dat ie op dezelfde stukjes hapert.
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Op 14-9-2017 om 19:39 zei Gerard 76: De schijf is via een 1GB TP-Link switch (TL-SG108E) aangesloten op de fritzbox 7490 eigenlijk heb ik enkel slechte ervaringen met TP-Link gehad, gezien, gelezen. de fritzbox zou het beter moeten kunnen switchen 10/100/1000 als die TP-Link (dus eens testen als je de speler en WD direct op de fritz aansluiten) Tip: mijn netgear 108GS presteert altijd goed bij verschillen in de Mbit/s 10/100/1000 aansluitingen van de clients als vervanging een gedownloade remux-BD ? is dat met het downloadstation direct op de WD geschreven??? Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 WD rechtstreeks op de Fritz maakt geen verschil. BD remux is vanaf de pc via t netwerk op de wd gezet
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 het was een poging waard, is die tenminste op 1000Mbit/s aangesloten geweest? wie en of wat is de afspeler? Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2017 Speel de films af op een gewone mediaspeler van Eminent,de EM7485. De speler zelf lijkt 100Mb te zijn want die aansluiting op de switch is oranje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen