Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Je zou ok onze mailserver eens kunnen proberen: www.hongarije.de je moet overigens wel bedenken, dat als je vanuit je outlook of een ander mailprog naar een öpt-out" pagina gaat, je nieuwe mailadres al "gevangen"is, dus op spam moet je gewoon n o o i t reageren. verder: als je sites bezoekt waar je een mailadres moet afgeven, doe dat dan met een hotmailadres. overigens: onze mailserver blokkeert alle mails met @hotmail.com, @compuserve.com @wanadoo.com, en als blijkt dat deze webbased providers níets zelf tegen spammers ondernemen, worden alle webbased mail-servers simpelweg geblokkeerd. wij kunnen op verzoek van een gebruiker wel een trusted ip toevoegen, zodat het toch "loopt". byez dirk
Ome Merde Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 uh ? dit zal een verdwaalt PMettje zijn ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 nou, ik weet niet wat is een PM ettje ?? dirk
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 zou je gelijk hebben als we er iets wijzer van zouden worden...?? overigens is ons bericht simpel bedoeld om de strijd aan te gaan (met vele vele anderen) tegen de spuigaten uitlopende spammerz. Hotmail en anderen staan het relayen toe, dwz dat iedere idioot die een beetje verstand heeft van mailservers tonnen spam kan verzenden over het even "geleende" domein van het slachtoffer. een kleine mailserver daarentegen is nog te "behappen" vwb relayen en spammen. vandaar dus mijn aanbod. absoluut geen bijbedoeling, nogmaals, ik wordt er geen zak wijzer van.. byez. dirk
Ome Merde Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 spam-mail -> IP-ban -> pils voila, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 ach je kunt ze vaak niet eens traceren omdat ze door publieke smtp servers worden verstuurd vaak zul je in outlook ipv een mail adres bv recipients list ofzo staan ach ja saludos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen