Ga naar inhoud

Iemand IOS 11 al geinstalleerd ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand op Ipad ?

Ben nu een beetje huiverig, aangezien mijn sat eruit ligt. Kijk nu TV via apps en chromecast. Als het fout gaat werkt misschien wel niets meer.

Ben benieuwd naar ervaringen.

Groet, Ronald

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik gebruik IOS 11 op mijn 2x iPad al sinds dat die als Beta verschenen is en dat tot nu toe probleemloos.

Nu staat hier de laatste (GM) Beta op welke gelijk is aan de officiële gisteren opgeleverde versies.

Ik zie eigenlijk alleen verbeteringen en heb nog geen problemen ervaren.

I.c.m. de iPad gebruik ik best veel de Apple TV om films te streamen maar met Chromecast heb ik helaas geen ervaring.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Dank je wel Jurgen voor je reactie. Ik wacht nog ff met de updat want er schijnt nogal wat verandert te zijn geworden (??) ik stream nu beeld via ziggo of cd app en dat gaat prima. Soms maken ze niet meteen  contact, maar meestal dan wel weer na een paar keer. 99% vd tijd gaat het meteen goed. Ik zit er bijna over te denken om de hele sat installatie maar de deur uit te gooien. Na dikke anderhalve week kijken via ipad begint ook te wennen, hij ligt toch voor mn neus...... Mis de zapper alleen wel....ha ha, zap natuurlijk nu via ipad. Maar ach, kan tv kijken.

Geplaatst:

Het is nooit verkeerd om even te wachten met een Major update.

Overigens vergeet ik te vermelden dat ik op de iPad ook naar een TV app van onze Kabel provider CaiWay kijk en dat gaat vanaf het begin prima met IOS 11.0.

Geplaatst: (aangepast)

Dit zijn de nieuwe functies van iOS 11 en ook HIER meer info.

aangepast door catw
Geplaatst:

Ik heb het al een tijdje overal op draaien en functioneert perfect. Vooral op de iPad is het een enorme verbetering.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mooi, heb een ipad 4, krijgt geen update, jammer.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Geplaatst:

Als je iets landscape bekijkt en daarna de pagina weg swipt en daarna een portrait pagina wil openen wil het scherm niet roteren.

Klein foutje en er zal wel een update voor komen binnen niet afzienbare tijd.

• Beheerder
Geplaatst:

Valt wel mee hoor. Op onze iPad pro 9.7 draait het perfect, op de iPhone 6S plus van vrouwlief ook.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Idd, ook nog geen noemenswaardige problemen ondervonden op zowel iPhone 6s als op iPad Air.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
13 uur geleden zei henkie73:

klopt er zitten nog veel fouten in IOS 11.

dus ik zou nog even wachten met updaten.

gr.

henk

Dan ben ik toch benieuwd wat de VELE fouten zijn.

Ik gebruik versie 11 al vanaf de uitgifte Beta versie voor zowel iPad 4 Mini en MacBook Pro maar heb nog geen noemenswaardige fouten kunnen ontdekken.

Geplaatst:

Er is in ieder geval een update, 11.0.1 nu beschikbaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...