gerard Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 hallo ik heb een vraag hoe krijg ik de kanal digitaal kaart aan de praat , heb een seca 3 kaart (oranje) heb er open vix opstaan maar weet niet hoe het moet hoop dat iemand mij kan helpen mvg gerard
Moderator ceesv Geplaatst: 20 september 2017 Moderator Geplaatst: 20 september 2017 Hallo Gerard, welkom, Je zal een softcam, bijvoorbeeld OSCam moeten installeren en starten. Even de zoekfunctie gebruiken, is meerdere malen beschreven. Bijvoorbeeld hier https://www.sat4all.com/forums/topic/360306-oscam-installeren-op-gigablue/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerard Geplaatst: 20 september 2017 Auteur Geplaatst: 20 september 2017 ok zal proberen .er staan verschillende soorten oscam,s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen