Ga naar inhoud


Vu+duo2 loopt vast na enige tijd zappen


rakejake

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ja, alleen heeft Edmund het topic gekaapt, en die heeft het over een DUO

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ceesv,

 

Beslist niet m'n bedoeling het onderwerp kapen,  het lijkt me dat vastlopers (van VU's )  best eenzelfde oorzaak kunnen hebben. Zo is EPG vaak als probleem genoemd en dat is ook iets dat ik herken.

Hier in elk geval even een update, misschien dat iemand z'n voordeel ermee kan doen.

Ik heb alles verwijderd dat ik niet gebruik cq niet werkt.

Voor de EPG opslag de HD gekozen ( had ik al eerder gedaan maar is op een mij onduidelijke wijze weer op flash gekomen)

Resultaat? weer vastlopers.

Weer EPG opslag flash gekozen, herstart toen de EPG GEWIST -hopende het flash geheugen vrij te maken-

Herstart, EPG opslag HD gekozen, herstart.

Resultaat ?  tot dusver verbluffend, de VU reageert vlot op commando's meteen merkbaar met uit stdby halen, ik heb flink gezapped opnames gedaan en gezapped en alles werkt nog

uitstekend. OK het is nog maar 1 dag maar het ziet er zeer hoopvol uit.

 

Ben benieuwd of dit ook bij de DUO2 en andere boxen helpt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi

ben je overtuigd dat je oplossing helpt zou je hem ook in een nieuw bericht kunnen plaatsen opdat men de receivers niet door elkaar haalt en niet jou oplossing verwisselt  met de problematiek van een DUO2

 

het flash van de DUO2 is zo groot dat er niets tegen is om EPG erin op te nemen

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...