Sanyu Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2017 Fantastisch Sprietje! Dit ga ik zeker doen. Geweldig! Dank u hartelijk en ik laat het weten zaterdag. fijne avond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2017 1 uur geleden zei Jürgen: Ik weet niet waar jij in Benicassim gaat staan maar mocht dat camping Azahar zijn dan is daar wel hulp te verwachten. Op 22 oktober ben ik er zelf ook maar daar heb je nu niets aan. Hi Jurgen, sorry, maar ik geloof dat ik mijn antwoord op een verkeerd plekje gezet heb, maar wij komen vanaf de 15de ook naar Azahar. Wat een toevalligheid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 21 september 2017 Delen Geplaatst: 21 september 2017 Tja beste Sanyu. Camping Azahar in Beniscassim rijden we elk jaar een aantal keren langs. Het ligt net iets zuidelijker dan de plaats Penís Cola dat groot op de verkeersborden van de snelweg langs de kust is aangegeven. Daar schieten we altijd even in de lach. Op de camping moet je de skew van de lnb instellen op -7°, d.w.z. 7 graden met de wijzers van de klok meegedraaid als je naar de binnenzijde van de schotel kijkt, zie bijlage. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2017 Wij hebben ook op een camping in .....juist ja gestaan. Eigenlijk op twee campings. Een daarvan heeft de naam Eden. Wat leuk toch is dit. Ik durf u meteen nog een vraag te stellen. Heeft u enig idee waarom de ondertiteling van teletekst pag.888 zoveel achter loopt op het beeld? dank weer voor uw tekening en antwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2017 Moderator Delen Geplaatst: 21 september 2017 16 minuten geleden zei Sanyu: Heeft u enig idee waarom de ondertiteling van teletekst pag.888 zoveel achter loopt op het beeld Is dat bij Joyne? Op welke zender is dat? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2017 (aangepast) Dat is op NPO 1 21 september 2017 aangepast door Sanyu Fout getypd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 Jullie allen, maar vooral Sprietje in spannende afwachtig of het mij gelukt is? nee. Dus! ik heb precies gedaan wat u Sprietje adviseerde maar geen enkel succes. Vroeger had ik geen moeite om de schotel op te zetten Astra1 had ik zo, maar nu. Ik word er moedeloos van. Toch wil ik niet opgeven, maar vanmiddag had ik het helemaal gehad. nog een advies? ik sta voor alles open. Fijne avond allemaal. Ik ga zitten sacherijnen. . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 23 september 2017 Delen Geplaatst: 23 september 2017 vervelend/frustrerend een domme vraag maar welke ontvanger gebruik je en kan die dvb-s2 aan,? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 23 september 2017 Delen Geplaatst: 23 september 2017 Dat stond al in het OB vermeld, een TechniSat. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 23 september 2017 Delen Geplaatst: 23 september 2017 (aangepast) Heb je er wel een coaxkabel aan zitten? Hoeveel signaalsterkte heb je? Ik bedoel dus geen signaalkwaliteit. 23 september 2017 aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 (aangepast) Inderdaad Jurgen. De Technisat S2 23 september 2017 aangepast door Sanyu Verkeerd gedaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 Hallo Sprietje, ik geloof dat ik de waslijn gebruikt heb, nee hoor, maar ik vind het wel een goede Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 23 september 2017 Delen Geplaatst: 23 september 2017 jou ontvangen staat in de woonkamer en de schotel buiten. Als je de schotel uitricht kan je dan de signaal sterkte uitlezen? Heb je de schotel ook al eens op 13 graden gezet als dat werkt is het eenvoudig om hem op 9 te zetten die zit er naast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanyu Geplaatst: 23 september 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2017 Beste Luisteraar, nee, dat heb ik nog niet gedaan. Ik zal het morgen weer proberen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 25 september 2017 Delen Geplaatst: 25 september 2017 Na 2 dagen neem contact op met een schotelboer in de buurt dan komt het wel goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen