Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Ik probeer hier de kanalenlijst(servi8) aan te passen mbv het programma pionero 4.0. Ik wil het volgende doen: - lees de flash512k.bin uit met een Oslink - start dan pionero4.0 - ga naar het tabblad "kanalen tabel" - klik op "open bestand" en lees de flash512k.bin in - ga dan de lijst aanpassen - save dan de lijst - schrijf de flash512k.bin terug met de Oslink Kan dit?????
Gast Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Ik ken dat programma niet, maar de meeste satvrienden werken met FlashCvt en een normale editor om de TCS en TPT bestanden te bewerken, dat werkt perfect. Zie de site van M_Z voor het programma en uitleg. Grts, euromuis
Satori Geplaatst: 22 oktober 2002 Geplaatst: 22 oktober 2002 Ja, dat kan. Zie ook deze vermelding. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 Satori, Ga het proberen, alleen heb ik niets gezien over is instellen van de TCS in pionero. Het is toch gewoon de boel inladen, wijzigen en weer wegschrijven!
Gast Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 dat klopt als een bus gewoon inladen goed zetten en saven weer erin zetten en klaar gebruik wel de 6e in die rij anders heeft het geen zin dus als je de flash512k inlaad krijg je een schermpje met 6 regels de laaste moet je hebben
Satori Geplaatst: 23 oktober 2002 Geplaatst: 23 oktober 2002 Je kunt het inderdaad niet instellen, maar zodra je de uitlezen flash512k in Pionero laadt, moet je kiezen tussen tcs in de een of andere sectie. Je moet dan sectie 6 kiezen. Groeten Satori
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen