de mon Geplaatst: 27 september 2017 Geplaatst: 27 september 2017 Ik kwam die tegen op Google , je kan live kijken en oude prog's terug zien, gaat niet via sat . Dat is nu eens service ! Maar ik heb al veel gratis zien starten en dan wordt het coderen. Ben van plan dan toch maar tijdelijk internet te nemen met een sim of internetkaartje voor mobiel internet van ginds. Je kijkt even naar het nieuws en moet dan niet wachten. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
borsjea Geplaatst: 27 september 2017 Geplaatst: 27 september 2017 De livesstream van BVN bestaat al weer een tijdje. Vermoed dat je in het buitenland zit en daarom blij bent. Ook de zenders van de NPO hebben een stream op hun site staan, mocht je echter last hebben van geoblokkade dan help een VPN wel
de mon Geplaatst: 29 september 2017 Auteur Geplaatst: 29 september 2017 Omdat er veel mensen in Spanje een kaartje laten steken om te surfen ginds zou je dus met dat ding ook tv kunnen kijken. Livestream, weer een nieuw woord voor mij. Dank. 1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen