Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 (aangepast) Zoals het onderwerp al vermeld, sinds vanmorgen opent Sat4all niet of maar met een halve pagina met Safari op mijn iPad 4 Mini met v11.0.1. Dit op beide iPads. Met het openen in Chrome ondervind ik geen probleem. Iemand dezelfde ervaring? Voor zo ver ik weet heeft er gisteren of vannacht geen update plaatsgevonden en gisterenavond werd Sat4all nog volledig geopend. 3 oktober 2017 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katwezel Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Net getest met ipad van het vrouwtje, werkt wel met safari M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Ok maar met welk type iPad en met welke versie software? Op mijn Macbook Pro met versie 10.13.1 functioneert het ook. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
katwezel Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Versie 10.3.3 model oudje M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Ja, daar zal wel het verschil inzitten. Ik begrijp het alleen niet helemaal, er is sinds gisteren geen IOS of Safari update geweest en gisterenavond functioneerde alles nog. Je zou bijna denken dat er bij Sat4all een update heeft plaatsgevonden maar daarvoor zou ik eerst een bevestiging moeten krijgen dat dit probleem ook bij een ander iPad gebruiker optreed. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 iPad 3 geen probleem (oud) iPad air 2 ook probleem en pagina komt niet goed door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Ok, dan ben ik niet de enige. Inderdaad, eerst opent de pagina maar half en daarna blijft die steken. Ben benieuwd waar de oorzaak nu ligt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 3 oktober 2017 Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Op dit moment, 21:07 uur, kan ik weer gewoon op de iPad air 2 de pagina's openen dus lijkt het er op dat het probleem er niet meer is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 3 oktober 2017 Beheerder Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Er is op sat4all in die periode niets veranderd. Wel ongeveer een uur geleden, toen heb ik een update van de forumsoftware geïnstalleerd. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Inderdaad, het probleem is nu verholpen. Oorzaak onbekend maar de update van een uur geleden heeft het probleem schijnbaar verholpen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 3 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Nou, het was maar van korte duur want Sat4all hangt weer via Safari op mijn iPad 4 Mini. Dit antwoord schrijf ik nu via Chrome. Alle andere sites werken prima via Safari. Vreemd probleem. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 oktober 2017 Moderator Delen Geplaatst: 3 oktober 2017 Misschien een beveiligingsprobleem? Heb je de mogelijkheid deze site op een lijst van vertrouwde sites te zetten? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 4 oktober 2017 Beheerder Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Via Chrome op diezelfde iPad? Nog vreemder, want Chrome gebruikt grotendeels de engine van safari op de iPad. Gooi bij instellingen de safari data eens weg. Instellingen - safari - wis geschiedenis en website data. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 (aangepast) Het legen van de cache heeft geen positief resultaat opgeleverd. Ik kon mij ook nauwelijks voorstellen dat dit daarmee zou zijn opgelost. Op mijn iPad zou ik daar nog wel wat van verwachten maar op de iPad van mijn vrouw wordt Sat4all nooit opgestart, behalve dan gisteren om te controleren of het probleem zich daar ook voordoet. Bij het opstarten van de pagina opent de hoofdpagina voor de helft, tot halverwege het Joyne forum, als ik daarna de pagina afsluit en opnieuw opstart blijft de pagina helemaal hangen zonder ook maar iets te reageren. Dus reacties moet ik via Chrome invoeren. Ik zal vanmiddag wel een backup terugzetten, kijken of dat helpt. N.B. ik constateer zo net dat ik hetzelfde probleem (nu) ook ondervind bij het McFreak.nl forum dus het is niet alleen Sat4all gerelateerd. 4 oktober 2017 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 4 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2017 Sinds vanmorgen is IOS update 11.0.2 beschikbaar. Nadat ik deze update had geïnstalleerd is het probleem schijnbaar verholpen, althans Sat4all opent weer zoals vanouds. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen