Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Zo, verstappen heeft zich meteen al op tweede positie weten te werken.

En van Vettel heeft Max ook geen last meer want die staat met stukken in de garage.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Beter zo als dat je naar iemand zit te kijken die onbeschoft op een stuk kauwgom zit te kauwen tijden een interview.

Verder gun ik je de 2e plaats van Verstappen van harte. Kampioen wordt ie toch echt niet meer dit seizoen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Jankbal Vettel ook niet! :D

Goede coureur, daar niet van, maar wat heeft hij zijn emoties slecht onder controle.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

21 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Ja Sjaak(k)...Max is geweldig.

Ik trek mijn kommentaar in hij is geweldig en komt uit België 

aangepast door luisteraar
22 minuten geleden zei mereltje:

@Sjaak(k)en@drs ijzerbout

Ik zou jullie twee wel eens willen zien gezamenlijk naar een race kijkend:D

Ha dan is alles onvoorspelbaar als genoeg bitterballen er zijn weet ik de uitgang

aangepast door luisteraar
Geplaatst:
4 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Als iemand z'n emoties niet onder controle heeft, daar hoef je je niet voor te schamen.

Dat klopt wel, maar om dan alles en iedereen uit te gaan schelden om je frustraties kwijt te raken lijkt mij ook niet echt gezond.

Maar hij is nog relatief jong en iedereen leert in zijn of haar leven, dus het is hem vergeven. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Beste Drs.IJzerbout

Je vriendje Vettel heeft weer een waarschuwing gekregen. Hij was namelijk nergens te bekennen toen vlak voor de race het Japanse volkslied werd gezongen. Dit is zijn tweede waarschuwing dit seizoen. Bij 3 waarschuwingen gaat hij bij de volgende race 10 plaatsen naar achteren in de startopstelling

• Moderator
Geplaatst:

Hij krijgt er vast nog wel een. Wel weer een leuke race en nog spanned op het eind ook.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Dat nieuwe volkslied gedoe voor de race van de laatste tijd kunnen we ook zonder, is enkel ingevoerd voor de dictators van Azergbajan etc......

Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...