Satterdam Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Kan Mcas op Spark/Amiko Alien 2 over weg met Biss CW keys? zo ja, hoe voer je deze dan in? Ik vraag niet om keys. het gaat gewoon om het educatieve.
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 klik oude reactie je hebt ze zelf destijds in kunnen voeren via het menu... Over de Muur het Klein Orkest
Satterdam Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 nee dit is iets anders. dit gaat om CW.
zazza123 Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 controlwords? bedoel je? op de spark , heb de openpli 5.0 geinstalleerd? zoja de softcamK* toevoegen en dit in de cfg ook wijzigen
Satterdam Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 nee ik wil gewoon via Spark niet Enigma2. het liefst mcas
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 Citaat Ab SW 5.18 wird BISS unterstützt. BISS/DCW/CCW Keys können nur mit dem Max Cam Key Editor in die Firmware hinzugefügt werden. Wichtig auch hier den Editor nur benutzen wenn man eine Firmware ab 5.18 verwendet. Ein einspielen eigener key Daten oder EMU Erweiterung ist auch hier nicht möglich! lijkt me niet erop dat je goed zoekt Over de Muur het Klein Orkest
Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2017 Geplaatst: 7 oktober 2017 voor degene met een PCMCIA slot in PC en/of Laptop ( zonder cardbus ) een fluitje van een cent Over de Muur het Klein Orkest
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen