dream timmy Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Ik zou thuis 4 nieuwe Quatro LNB willen plaatsen op mijn Triax88cm schotel. Deze dat nu op de schotel gemonteerd zitten zijn versleten na 12 jaar dienst. Is er een bepaald merk dat beter is dan een ander merk?
Tonskidutch Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Inverto Black Premium , die zijn relatief smal dus kunnen makkelijker naast elkaar With Or Whitout You U2
Sprietje Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Begrijp ik het goed dat deze op een multiswitch zijn aangesloten om veel aansluitingen te hebben?
dream timmy Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 Dat klopt, ze zijn aangesloten op een multiswitch 17/8
Sprietje Geplaatst: 6 oktober 2017 Geplaatst: 6 oktober 2017 Dit is een uitstekende quattro-lnb: http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=87 Die koop je in Nederland voor €19,95
dream timmy Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2017 (aangepast) Bedankt en zou ook wel een nieuwe satfinder willen kopen, heb nu zo eentje van 9 euro, maar lijkt me aangenamer om de schotel beetje beter af te stellen met een ander exemplaar. Welk model van satfinder kan ik gebruiken voor een quatro lnb opstelling? Bij de vorige satfinder koppelde ik de lnb los aan de schotel, nam één van de coax kabels uit de lnb en verbond deze dan met die satfinder en het andere uiteinde van de satfinder verbond ik aan de Lnb en zo stelde ik die af. Was dit de juiste methode of moet ik dit met elke coaxkabeld doen van de lnb? 6 oktober 2017 aangepast door dream timmy extra vraag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen