Sprietje Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Op deze manier komt het gewicht van de schotel nog dichter bij het draaipunt van de rotor te staan.
gerrithoogeveen Geplaatst: 17 oktober 2017 Geplaatst: 17 oktober 2017 (aangepast) Op 8-10-2017 om 19:06 zei trust: Ik weet niet welk merk/type schotel je bezit en hoe die aan de rotor zit maar veelal word hij onderaan de elleboogpijp van de rotor gemonteerd . als je dan ook nog een lange schotelklem hebt komen er onnodig veel krachten op de motor . Ik kwam o.a. deze tegen , daar valt wel wat aan te verbeteren , b.v. zoals op de foto . dat zal niet gaat omdat de beugel dikker is dan de pijp van de moter , en dan erbij zal mijn garantie op de moter komen te vervallen als ik er in ga lopen boren, ding draait trouwens perfect hier 17 oktober 2017 aangepast door gerrithoogeveen
gerrithoogeveen Geplaatst: 17 oktober 2017 Geplaatst: 17 oktober 2017 35 minuten geleden zei gerrithoogeveen: dat zal niet gaat omdat de beugel dikker is dan de pijp van de moter , en dan erbij zal mijn garantie op de moter komen te vervallen als ik er in ga lopen boren, ding draait trouwens perfect hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen