Maysam Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Hoi, Ik heb pas net een Dreambox DM900 UHD aangeschaft en hierop Openatv 6.0 erop gezet. Ik heb vernomen dat CCam niet wordt ondersteund op ARM. Hoe installeer ik de laatste versie van OScam en hoe kan ik mijn C lines omzetten naar OScam? Kan iemand mij uiteleggen want ik ben een totale noob op dit gebeid. Ik heb trouws 3 C lines. Alvast bedankt, Maysam
sattv4iedereen Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Als het om lokale c lines gaat, kan je een reader bijvoegen, en kan je ccam kiezen als protocol. Dan heb je een reader die je kan invullen als je die editeert. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
san Geplaatst: 22 oktober 2017 Geplaatst: 22 oktober 2017 en waarom kan dat niet dan ik heb er hier 5 staan in huis waarvan (maar) 4 met kaartjes . PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
DIGIWIEW Geplaatst: 23 oktober 2017 Geplaatst: 23 oktober 2017 er word al gauw gedacht waar rook is is vuur het ging toch over hoe het moest met de oscam niet over hoeveel lijnen de goede man heeft Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
kermetkikker Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 (aangepast) beste Maysam, er staat op internet een programma waarmee je als leek heel makkelijk je c-line omzet naar oscam zodat je hem 1 op 1 in je ontvanger kan plaatsen als meer mensen hierin intresse hebben zal ik hem vanavond hier uploaden als jullie willen? overigens kun je oscam gewoon via het applicaties menu downloaden de box doet de rest ik heb het dan wel over de openpli image ik weet niet welke je zelf gebruikt? 9 november 2017 aangepast door kermetkikker <p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen