Ga naar inhoud


Puntensysteem op dit board


D-box

Aanbevolen berichten

Op die 12 jaar dat ik hier kom al veel opgestoken en zo wil ik het ook graag houden.

Daarom begrijp ik de reden van zo’n puntensysteem niet, op een politiek forum kan men zoiets toepassen, verwerpen of mee eens zijn.

Sorry, maar een puntensysteem hoort niet thuis op een satelliet forum, dat volledig draait op vrijwillige bijdragen van leden die anderen proberen te helpen, dat daar al eens een eigen visie tussen zit is normaal, gelukkig maar.

Dat die visie kan afgestraft worden met een negatieve beoordeling, dat is een brug te ver.

Daar trekt men geen leden mee aan, eerder afstoten.

Uitzonderlijk zet ik mijn mening hier neer, er zijn anderen die niks zeggen en het forum links laten liggen, omdat ze het gevoel krijgen niet welkom te zijn.    

Als sat4all wil afglijden naar een select clubje van 20 mensen, vooral die negatieve beoordeling terug invoeren.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


Precies en om die reden draait kiekiek alweer een jaar of tien een lekker druk bezocht forum, met waarderingssysteem. Leuk toch om puntjes te scoren, je moedigt daarmee je leden aan om hun beste beentje voor te zetten, maar wel een systeem zonder negatieve waarderings mogelijkheid. En natuurlijk wil ik zoveel mogelijk leden aantrekken, zoveel mogelijk data afnemen bij de hosting provider en al die leden wil ik zo lang mogelijk boeien en vasthouden, aanmoedigen, het beste bij ze naar boven halen. Positiviteit trekt aan, negativiteit stoot af, hoe simpel is het?

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De likes zijn terug! Tenminste: de mogelijkheid om ze te geven.

Ook de bedankt en de haha; wat die ook precies mogen betekenen (ik heb de nuances hiertussen nooit begrepen, want ook de 'like' is iets globaals...).

 

Maar nu de vraag: wat gebeurt ermee? Worden ze geteld, gekoppeld aan personen, aan een bericht, aan topics, hoe/waar zijn ze terug te vinden......?

 

groet,

A33

  • Haha 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei a33:

Maar nu de vraag: wat gebeurt ermee? Worden ze geteld, gekoppeld aan personen, aan een bericht, aan topics, hoe/waar zijn ze terug te vinden......?

 

groet,

A33

 

Heb je niet genoeg likes dan wordt je van het board gegooid.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon alle IPs blocken lekker rustig. Maar er is dus geen punten systeem meer, enkel een haha die van toepassing is op het moppen onderwerp in offtopic, en bedankt als iemand jou een leuk kado heeft gegeven. Dus een optie voor de moderators na een leuke donatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als iemand toch perse een down vote wil geven doet die dat gewoon door een haha en een bedankt op iedere andere bijdrage in het topic te geven.

Als 5 anderen dat vervolgens ook doen dan gaat die ene die als enige niet opgeplust is geworden daar echt wel beetje van huilen.

 

Wel weer lekker kinderachtig maar dat brengt de boodschap natuurlijk wel weer over ook met het nieuwe "puntensysteem" :grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...