superzuan Geplaatst: 15 oktober 2017 Geplaatst: 15 oktober 2017 goedemorgen, sinds enige tijd ben ik heel wat kanalen kwijt. Het gaat voornamelijk om de filmkanalen en kanalen die buiten het standaard pakket vallen. Ik heb ziggo en een dreambox 500hd. Het vervelende is dat ik normaal helemaal naar de winkel moet toegaan en dan stelt hij de nieuwe frequenties in. Bij mijn vorige provider vroeg ik de frequenties per mail en deed ik het handmatig. Dat werkte altijd perfec. Heeft er iemand van mij de huidige frequenties . Ziggo den haag dreambox 500HD
Cobus R Geplaatst: 15 oktober 2017 Geplaatst: 15 oktober 2017 En gewoon kabelscan dan ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
superzuan Geplaatst: 15 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2017 2 uur geleden zei Cobus R: En gewoon kabelscan dan ? Ik heb een kabelscan gedaan Frequentie 474 Symboleate 6875 Op 64
superzuan Geplaatst: 15 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2017 tot nu toe niet geholpen helaas
Moderator ceesv Geplaatst: 15 oktober 2017 Moderator Geplaatst: 15 oktober 2017 Antenne aansluiting met oude aansluitdozen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Cobus R Geplaatst: 15 oktober 2017 Geplaatst: 15 oktober 2017 Heb je ze al wel werkend gehad ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
henkvd1 Geplaatst: 15 oktober 2017 Geplaatst: 15 oktober 2017 Filmkanalen zitten op 122 MHz sinds het voorjaar, je loopt ook nog kans dat je deze frequentie niet kan ontvangen ( geen of zeerslecht signaal niveau ) indien er nog oude aansluitdozen in je antenne installatie zittten, deze filteren deze frequentie er uit omdat dat bijna radio FM band is, om dit uit te sluiten even de ontvanger direct op het overname punt aansluiten.
theboyk Geplaatst: 16 oktober 2017 Geplaatst: 16 oktober 2017 Laten we bij het begin beginnen: welke kaart heb je erin zitten? Volgens mij zit er geen kaart in namelijk. Je zegt dat je naar de huidige winkel moet, de vorige provider stuurde het per email. De huidige en vorige provider ZIJN ALLEBEI ZIGGO. Dus dit lijkt heel erg op het illegale cardsharing wat jij doet. Als je netjes Ziggo belt helpen ze je en zien ze gelijk of er een probleem is met de WCD of het signaal
Dreeke Geplaatst: 23 oktober 2017 Geplaatst: 23 oktober 2017 Het kan ook zijn dat als de AOP in de meterkast zit en er is een slimme meter geplaatst, dat je storing zou kunnen krijgen op zeer lage frequenties? Zou met het 4G signaal te maken hebben dat slimme meters gebruiken. Ik heb er in ieder geval last van dat ik de filmkanalen bij Ziggo storend ontvang sinds ik een slimme meter heb. Groet, André
Cobus R Geplaatst: 23 oktober 2017 Geplaatst: 23 oktober 2017 Die zogenaamde slimme meter is zowiezo bagger als ze hier aan de deur komen kunnen ze omkeren wil dat ding voor geen goud hebben. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Dimmie Geplaatst: 23 oktober 2017 Geplaatst: 23 oktober 2017 Standaard verhaal. Iets na de groene grondkabel voldoet niet aan de kabelkeur A+ norm. Zorg dat alles voldoet aan die norm en je ontvangt alles probleemloos.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen