D.Quijote Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 mijn voordeur: M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
ronaldsl Geplaatst: 18 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2017 Goedemorgen.......daar kom je echt niet door.........zal wel beste poepie centen hebben gekost.
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 (aangepast) 1 uur geleden zei D.Quijote: mijn voordeur: mooie deur man, Zit het frame even zo veilig aan het Casco? ik kan met een doorsnee accu-slijptolletje de meeste ramen en deuren eruit halen in duitsland bij WDVS-gevels, daar de anker pennen (4 over het algemeen) altijd op dezelfde plek aan de casco vast zitten (in het tweede plaatje zie je de montageschroef - eitje) ik zeg het maar even opdat jullie weten hoe je Duitsland kunt leeg halen serieus er is niks veilig en de verzekeringen betalen niet bij RAL montage als je de rolluiken dicht hebt, betalen ze ook niet daar je laat zien aan de inbrekers dat je op vakantie bent ja nu jij weer 18 oktober 2017 aangepast door Tonskidutch Orlando in Love Japanese Breackfast
D.Quijote Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Het frame zit met 8 stuks lange torx schroeven met pluggen vast in de muur, ik geloof dat ze zo'n 10 tot 15 cm lang zijn. 13 jaar geleden 860 € betaald inclusief oude frame weghalen metselwerk en plaatsen. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Sprietje Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Beste Coliseo Sinds wanneer is het Off-topic forum hetzelfde als algemene vragen op het forum satellietontvangst?
Jürgen Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 (aangepast) @D.Quijote Klopt, een hele goede veiligheidsdeur. Ik zat afgelopen winter in een luxe appartement in Moraira Spanje en daar was ook exact zo’n deur geïnstalleerd en dat geeft toch wel een veilig gevoel. Natuurlijk kom je met cirkelzaag ook door deze deur maar inbrekers willen vooral snel hun inbraak uitvoeren en hebben een bloedhekel aan herrie. Voor mij zou dit de ideale voordeur beveiliging zijn. 18 oktober 2017 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
D.Quijote Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Nog even op de website gekeken van de winkel, dit zit er ook nog tussen. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 fineer op plaatstaal, slim maar enkel 6 ankerboutjes Orlando in Love Japanese Breackfast
D.Quijote Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 plus natuurlijk die 8 grote lange schroeven natuurlijk die diep in de muur zitten. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
ronaldsl Geplaatst: 18 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2017 Moet ik dan maar een mitrailleur op mn voordeur etc richten ?
Gast catw Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 (aangepast) 4 uur geleden zei Tonskidutch: als je de rolluiken dicht hebt, betalen ze ook niet daar je laat zien aan de inbrekers dat je op vakantie bent ja nu jij weer Rolluiken kan je altijd op gezette tijden open en dicht laten gaan, momenteel heb ik het hier op wintertijd ingesteld logeer- en studeerkamer tuinkant bij zonsondergang en de badkamer straatkant 10 min. na zonsondergang keuken straat kant 20 min. na zonsondergang en kamer tuinkant grote raam en tuindeur met raam ook zoveel minuten na zon ondergang, Zo kan het dus ook elke ochtend en in de zomer houd ik weer andere tijden aan maar ook in combinatie met de zon op en zon onder tijden omdat die dagelijks verschillen waardoor het er elke dag een verschil in het open en sluiten van de rolluiken is. En de voordeur met een driepunts slot dus niet zo een mooie als bij D.Quijote. 18 oktober 2017 aangepast door catw
mereltje Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Gewoon een pitbull zonder stembanden achter de deur leggen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
ronaldsl Geplaatst: 18 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2017 Ik woon in Friesland, en tot in tegenstelling van het zuiden vh land, zie je hier geen rolluiken. Bovendien zou ik daar het geld niet voor hebben.
Gast catw Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Nou ik woon ook in Friesland, Franeker, en zelfs hier kan je gewoon rolluiken kopen of bestellen en laten plaatsen, ik heb ze gewoon zelf geplaatst. Het voordeel is dat je ook een extra warmte besparing hebt in de winter en in de zomer sluit je de zon buiten en hou je het binnen koeler.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen