Tonskidutch Geplaatst: 22 oktober 2017 Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 (aangepast) kom ik gisteren tegen op mijn Windows10 PC met de iTunes software en Apple USB support dat mijn telefoon een oude iPhone 4 netjes herkend wordt, met een windows geluid en op de Phone middels "deze pC vertrouwen klik" er op het toestel kan worden gekeken met de Verkenner de zus haar telefoon met iPhone 5 netjes herkend wordt, met een windows geluid en op de Phone middels "deze pC vertrouwen klik" er NIET op het toestel kan worden gekeken met de Verkenner hoe dat zo? kan niet aan haar foto's komen op de iMac zien we beide toestellen, gek hè 22 oktober 2017 aangepast door Tonskidutch aanvullende info Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 25 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2017 vanwege ontbrekende tips hier op sat4all betreffende mijn probleempje heb ik verder gezocht indien je een personalized iPhone synchroniseert op je Windows account kun je geen tweede iPhone op hetzelfde Windows account synchroniseren je dient een tweede gebruiker aan te maken voor aanmelding onder Windows en kunt dan de tweede iPhone synchroniseren middels de iTunes en Apple USB support dus account xxx voor iPhone aaa en account yyy voor iPhone bbb ciao ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 30 oktober 2017 Delen Geplaatst: 30 oktober 2017 Dat noemen ze een veiligheid. Je hoeft niet bang te zijn dat een willekeurig iemand even snel een iPhone aan de laptop hangt en dan in de foto's gaat snuffelen. willekeurig Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 30 oktober 2017 Delen Geplaatst: 30 oktober 2017 (aangepast) Hier kan ik in iTunes tussen twee aangesloten iPhone's gegevens uitwisselen, beeld niet tegelijk open maar als je van de een naar de ander gaat opent die gewoon. Is hier ook windows 10 pc met de laatste Fall Creator update, had toevallig beide aan de computer hangen om bestanden over te zetten en te laden. 30 oktober 2017 aangepast door catw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 31 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 hier niet tegelijkertijd en ik heb meerdere usb poorten Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Zelfde Apple id? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2017 neen, die ID van mijn ZUS ken ik niet eens het is raar, maar kan nu even niet door met trial and error de 2e telefoon is in gebruik thanks Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 1 november 2017 Delen Geplaatst: 1 november 2017 Ja klopt maar werkt met verschillende ook een vriend van mij en zijn vriendinnetje werken ook zelfde als die van mij en zeker een ander id in die telefoons terwijl ze wel in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaelem Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Werkt bij mij ook gewoon met 2 iphones op itunes ,ik kan gewoon kiezen welke ik wil zien. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 20 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2017 oké, heb het heden nog eens van start tot eind geprobeerd NU lukt het !!! (waarom eerder niet geen idee) opgelost Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 22 november 2017 Delen Geplaatst: 22 november 2017 Mooi dat het gelukt is maar het probleem is nu pas begonnen, probeer ze maar weer eens kwijt te raken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 24 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2017 overigens heb ik maar eens opnieuw die iTunes en apple software support der af gegooid, zoveel verbindingen TCP kunnen niet goed zijn coresync.exe en de fishingmails van de laatste weken het is een oude iPhone4 en die gaat niet meer aan de pC alsmede gaat de mail ook eraf Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen