Guide Geplaatst: 23 oktober 2017 Geplaatst: 23 oktober 2017 Zijn er inmiddels meer mensen hier die team blue op de de tuner hebben staan? Ik heb hem nu draaien op de quad+ verder een mooie firmware maar ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
roeldie Geplaatst: 27 oktober 2017 Geplaatst: 27 oktober 2017 ik vind het prima. beetje het zelfde als openmips. mooie vervanger SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
Tonskidutch Geplaatst: 27 oktober 2017 Geplaatst: 27 oktober 2017 als je de mensen niet vertelt waar het team blue te vinden is zul je geen andere ervaringswaarden tegenkomen Second Life Mungo Parker
Guide Geplaatst: 27 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2017 Ik ga/ ging ervanuit dat wie er mee bezig is zelf wel weet waar te vinden. maar speciaal voor jou het is op gigablue-support.org Overigens bedankt dat je de moeite hebt genomen de letters mooi groot te schrijven ik hoefde mijn bril niet te pakken om het te lezen. 1
gerard Geplaatst: 27 oktober 2017 Geplaatst: 27 oktober 2017 Hallo ook ik heb sinds vanmiddag team blue er op staan op de gigablue ultra hd .zat al heel lang te prutsen met de kaart en vond daar de oscam smart kaart plug in ,en werkte meteen na paar dingen in te stellen dus voor mij super software .probleem opgelost groetjes uit almelo
mjvans Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Draait hier probleemloos op de HD Ultra UE met de oscam plugin en ik heb een CD smartcard.
time2party Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Heb de Teamblue 6.1 versie van 22/10/2017 draaien en werkt perfect met Oscam en EPGimport. Er is net een nieuwe update uit van 8/11.
Guide Geplaatst: 9 november 2017 Auteur Geplaatst: 9 november 2017 18 uur geleden zei time2party: Heb de Teamblue 6.1 versie van 22/10/2017 draaien en werkt perfect met Oscam en EPGimport. Er is net een nieuwe update uit van 8/11. Mooi ga mijn quad+ gelijk even updaten. Het enige probleem is dat ie af en toe vastloopt, meestal bij gebruik van opnames verder mooie firmware.
Dreeke Geplaatst: 28 november 2017 Geplaatst: 28 november 2017 Ik heb het image geïnstalleerd op de X3 en dat ging allemaal prima. Het beste is om kaal te installeren, zonder oude settings en plugins vanuit bijvoorbeeld OpenATV. Dat levert nog wel eens problemen op. Na de installatie begon de zoektocht naar een softcam. Die blijkt verstopt te zitten onder de systeem plugins om te downloaden. Inmiddels heb ik een goed werkende OScam versie r11309 werken. Het image komt stabiel over en is gebruiksvriendelijker dan OpenATV. Dat heeft vooral met de keuzemogelijkheden te maken. Samba werkt beter onder TeamBlue bij de X3. Dat zijn m'n eerste ervaringen. 1 Groet, André
Guide Geplaatst: 3 december 2017 Auteur Geplaatst: 3 december 2017 Ik gebruik nu al een poosje teamblue op de quad+ en moet zeggen dat na aanvankelijk nogal wat vast gelopen te zijn hij nu probleemloos draaid met de laatste firmware update. Team blue lijkt voor mij de juiste keuze te zijn.
time2party Geplaatst: 6 december 2017 Geplaatst: 6 december 2017 Idd, ook ik heb nog geen problemen ondervonden.
musicmannetje Geplaatst: 11 december 2017 Geplaatst: 11 december 2017 Ik ben net met de teamblue openPLI distro van start gegaan. Ik heb alleen nog geen oplossing gevonden hoe ik een leuk klokje op het front-lcd kan krijgen, want degene die ik instel krijg ik niet te zien.
satje4U Geplaatst: 12 december 2017 Geplaatst: 12 december 2017 Hoi Een complete kant en klaar installatie is te vinden bij "TeamBlue-6.1-Oct.2017-PimpGigaBlueQuad4K-Image-by-stony272 " via google Inclusief oscam en diverse leuke klokjes. Gigablue Quad HD Plus
MarnixK Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 Iemand een idee hoe je de sneltoesten (rood, blauw, groen en geel) anders kan instellen. Had onder geel altijd mijn taal instellingen, maar daar zit nu timeshift die ik nooit gebruik. Heb in het menu al een andere functie eraan geknupt, maar blijft die timeshift er bij krijgen, Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4
Dreeke Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 2 uur geleden zei MarnixK: Iemand een idee hoe je de sneltoesten (rood, blauw, groen en geel) anders kan instellen. Had onder geel altijd mijn taal instellingen, maar daar zit nu timeshift die ik nooit gebruik. Heb in het menu al een andere functie eraan geknupt, maar blijft die timeshift er bij krijgen, Is volgens mij geen variable. Groet, André
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen