Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei ceesv:

Hoe doe je dat dan wanner je naar een van deze landen reist?

Ik begrijp de vraag niet goed.

Je bedoelt naar een van de landen reizen die GMT+2 hebben?  Dat doe je dan exact hetzelfde als nu... nu is het in deze landen ook 1 uur later dan in Nederland, Denemarken, Zweden etc...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopeloos, echt.

het is duidelijk wie als wereldmacht de standaard vastlegde dat het anders had kunnen zijn is niet relevant

zeepkisten bouwen is ook een leuke hobby, die kun je namelijk in Hyde park op Speakers Corner ook gebruiken om op te gaan staan en je lariekoek te vertellen aan het publiek

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels al 22 pagina's over zoiets onbenulligs als tijd. Ik begrijp er steeds minder van.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sprietje:

catw schrijft:

Die nulmeridiaan loopt gewoon over Greenwich en is ook nog even zichtbaar gemaakt maar dat geeft niet, en Greenwich  ligt stomtoevallig in Engeland.

 

 

Had je even verder terug gekeken kon je bedenken waarom ik dat daar op die wijze had neergezet. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2018 om 16:34 zei Psychosammie:

Inmiddels al 22 pagina's over zoiets onbenulligs als tijd. Ik begrijp er steeds minder van.

Geen tijd meer aan besteden ;)

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benelux zal gezamenlijk bevolking raadplegen over zomer- en wintertijd.

zie : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/20/benelux-zal-gezamenlijk-burgers-raadplegen-over-omschakeling-naa/
 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg op twitter een discussie en iemand opperde om er tussenin te gaan zitten. Dus geen uur achteruit, maar een half uur terug.

Maar ik gok dat het de wintertijd gaat worden, dus de "echte"  tijd +1.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenaardig, ik kan me niet herinneren dat de invoering van het zomeruur ooit een volksraadpleging waard was. Dan hoeft het dus ook niet voor het afschaffen er van want dat geeft dan weer eindeloze discusies.

En afschaffen betekent gewoon afschaffen, dus terug naar de situatie van voor de invoering. We lopen dan nog bijna een uur voor op de zonnetijd. 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Gene 1225:

Eigenaardig, ik kan me niet herinneren dat de invoering van het zomeruur ooit een volksraadpleging waard was. Dan hoeft het dus ook niet voor het afschaffen er van want dat geeft dan weer eindeloze discusies.

En afschaffen betekent gewoon afschaffen, dus terug naar de situatie van voor de invoering. We lopen dan nog bijna een uur voor op de zonnetijd. 

Dit is na aanleiding uitlatingen Junker over internet peiling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het nu even voordat de zogenaamde wintertijd ingaat even doorvoeren zou dat heel mooi zijn al zal het wel weer een jaar of wat gaan duren voordat er een besluit zal komen en dan is het afwachten op het uitvoeren.

In de tussentijd kan iedereen HIER even naar luisteren omdat de echte in de restauratie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...