Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


10 uur geleden zei minplus:

De Belgen schijnen erover te mogen stemmen (kost een paar miljoen), de Nederlanders hebben te volgen wat het hondje van de multi's doorduwt.

Niet dat dat verder iets uit zal maken.....

Inderdaad, die paar miljoen die het in België kost, lijken me zonde van het geld als je ook anders kunt peilen.

{En dat peilen is niet dan dus per se "doorduwen".)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

de landen van de benelux gaan het allemaal aan het VOLK voorleggen

kun je wat beleven tot en met maart 2019

bron EU top

 

mensen die denken dat greenwich in Bolland ligt en ie nog moet uitrekenen hoeveel voordeel ze hebben in de zomer

pffffff<_<

aangepast door Tonskidutch

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gewoon blij dat ze dat steeds wisselen van tijd eindelijk gaan stoppen.

Mijn voorkeur is de standaardtijd, wat dus de wintertijd is, GMT+1.

 

Het volk voorleggen... haha....   in Nederland wil dat dus zeggen precies het tegenovergestelde doen van wat het volk wil...   in de meeste andere landen is het niet echt beter denk ik zo...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik niet met je eens. Als je wat wilt doen met de "uitslag" dan dient het een referendum of volksraadpleging te zijn, niet een peiling. Want een peiling neemt alleen maar de mening / keuze van een "representatieve" groep...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Big fellow:

Ben ik niet met je eens. Als je wat wilt doen met de "uitslag" dan dient het een referendum of volksraadpleging te zijn, niet een peiling. Want een peiling neemt alleen maar de mening / keuze van een "representatieve" groep...

En wat doet een "raadgevend referendum" met een 30% opkomst dan?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op,

de peiling is reeds geweest. (dus Junckers heeft iets daarna geopperd over afschaffen)

Een meningsvorming is pas naderhand op diverse media van start gegaan omdat de meerderheid meent dit niet te hebben geweten betreffende die peiling.

Een EU-top met het onbelangrijke topic op de agenda over de zomer en wintertijd is er al wel geweest.

De uitkomst daarvan, is dat men dit in bijna alle EU landen gaat voorleggen aan de burgers...

 

Maar er is helemaal nog niet bepaald of dat een referendum wordt of een formele stemming of peperkoek!

Voor zover ik het heb kunnen volgen in de media moet dat nog een vorm krijgen.

als iemand meer weet, graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Tonskidutch:

Voor zover ik het heb kunnen volgen in de media moet dat nog een vorm krijgen.

als iemand meer weet, graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zover ik heb kunnen volgen moet de bevolking gevraagd worden

Voor overgang volgend jaar van winter naar zomertijd moet beslist zijn in alle lidstaten

Hierover is tussen NL en B al een discussie benelux gaat wel op 1 (tijd)lijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Eduard07:

En wat doet een "raadgevend referendum" met een 30% opkomst dan?

Een raadgevend referendum is een beetje vreemde eend in de bijt. Want de uitslag is niet bindend... Maar het is nog altijd beter dan een opiniepeiling. Want bij een opiniepeiling kan je zelf niet beslissen of je wel of niet je stem wit laten horen, en bij een referendum heb je de mogelijkheid wel.

Als er een opkomstpercentage is van 30%, dan geeft dat aan dat het onderwerp waarschijnlijk niet belangrijk genoeg wordt gevonden door de bevolking...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...