Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Overwinteren op het zuidelijk halfrond, waar het in onze winter zomer is, lijkt mij beter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv, het tegenovergestelde heb ik al een paar keer serieus overwogen. Overzomeren in Zuid Afrika dus, dan hoef ik nooit meer een zomer mee te maken. Wat zou dat heerlijk zijn!!

Maar dat is afdwalen...  net als die "y" die in Zuid Afrika gewoon in plaats van de nederlandse " ij" geschreven wordt...   die laatste is een vreemde unieke lettercombinatie overigens...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sverige:

ceesv, het tegenovergestelde heb ik al een paar keer serieus overwogen. Overzomeren in Zuid Afrika dus, dan hoef ik nooit meer een zomer mee te maken. Wat zou dat heerlijk zijn!!

Maar dat is afdwalen...  net als die "y" die in Zuid Afrika gewoon in plaats van de nederlandse " ij" geschreven wordt...   die laatste is een vreemde unieke lettercombinatie overigens...

Ergens kan ik je volgen, ik was in 2011 gedurende de winter drie maanden in Mongolië en ondanks temperaturen van -35° viel dat echt wel mee,  trouwens Mongolië doet ook geen uur verandering meer. zij blijven in de +7 en +8 zones.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Mongolie zouden ze zich ook een krul in hun jongeheer lachen om deze EU onzin!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

Ik neem aan dat de met EU onzin bedoeld dat ze de klok 2 keer per jaar veranderen

en van tijdzone gewisseld hebben ?

Ik vrees dat hij doelt op het feit dat de EU de tijdzones en de wisselingen op de agenda heeft gezet.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo komen we niet tot een acceptatie van het voorstel gedaan door Junckers en bevestigd op de EU top

het is niet gedaan met halve oneliners als reactie

 

willen we nu het besluit de zomertijd - wintertijd herzien en dus terug naar 1960?

of

willen jullie het laten voor wat het is dus ongewijzigd elk jaar wijzers schuiven?

 

een derde alternatieve wens zou kunnen zijn dat je niet meer op tijd bij visite komt

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens.. Het zal even wennen worden, maar over een tijdje weten we niet beter.

Gelukkig kan de mens zich relatief goed aanpassen op situaties, op enkele zeurpieten/aandachtstrekkers na misschien.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Primair zou ik willen dat de volstrekt ondemocratische EU zich zou bemoeien met zaken die er werkelijk toe doen en niet met kromme komkommers en onze zomer- wintertijd.

 

Secundair ben ik uiterst tevreden met de huidige zomer- wintertijd. Een keuze die ons blijkbaar al is afgenomen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Psychosammie:

Primair zou ik willen dat de volstrekt ondemocratische EU zich zou bemoeien met zaken die er werkelijk toe doen en niet met kromme komkommers en onze zomer- wintertijd. 

 

Secundair ben ik uiterst tevreden met de huidige zomer- wintertijd. Een keuze die ons blijkbaar al is afgenomen!

 

In beide gevallen helemaal mee eens!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag hier je voorkeur uitspreken

maar een stemming o.i.d. moet nog komen in de BeNeLux en heeft niets in reactie op mij als aanzwengelaar van dit topic te doen

dus spaar je energie voor later

 

het kan zomaar zijn dat jullie weer het echte formele stemmen mislopen, zoals bij de peiling die niemand wist te vinden

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...