Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


1 minuut geleden zei luisteraar:

Wat mij stoort zijn uitlatingen van "ik heb geen last van zomertijd/wintertijd moet zo blijven"

Kan je ook zeggen als zomer en wintertijd het zelfde is heb ik ook geen last je went er aan.

Dan wordt geen rekening gehouden met mensen die er wel last van hebben.

Dat is dan de "ik wereld" waarin we leven, ikke en de rest kan stikken. Ik ijver al 35 jaar tegen de lichtvervuiling en daar krijg je ook van die opmerkingen, ik heb er geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eduard07:

Wederom een onjuiste voorstelling van zaken.😪

 

Ik lees het hier toch duidelijk : https://nos.nl/artikel/2248285-europese-commissie-klok-niet-meer-verzetten-in-europa.html

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Psychosammie:

Welke feiten?

Heb je het door jou aangehaalde artikel zelf wel goed gelezen?

Er staat duidelijk in: 

"dat het Europees Parlement en uiteindelijk de EU-lidstaten het laatste woord hebben in deze kwestie".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus europa verplicht ons dus niet door voor maart een keuze te maken tussen zomer of wintertijd?

Dat is namelijk wel wat ik uit het artikel begrepen had.

 

Citaat

Spekschoor verwacht dat het nog wel even duurt voordat er een einde komt aan het verzetten van de klok. "Het moet nog door het Europees Parlement en door alle landen worden goedgekeurd. Dat duurt vaak jaren."

Hmm, duidelijk.. Voorlopig geen wijzigingen dus..

aangepast door drz
Citaat toevoeging

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 uur geleden zei luisteraar:

Pimair wens ik afschaffing overschakeling zomer/wintertijd

Oplossing, aarde aan hemelbouten fixeren, zodat het jaargetijde niet meer verandert.

 

Juist het veranderen van de seizoenen is er toch de reden van, dat we aan de klok draaien!

 

Zoals met alles, zullen we hier over een paar jaar dezelfde discussie voeren waarom er geen zomer en wintertijd is.

En ik ga ervan uit, dat degenen die nu fel tegen het wisselen van de tijd zijn, dan fel tegen het niet wisselen van de tijd zullen blijken te zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei drz:

Eens.. Het zal even wennen worden, maar over een tijdje weten we niet beter.

Gelukkig kan de mens zich relatief goed aanpassen op situaties, op enkele zeurpieten/aandachtstrekkers na misschien.

 

Je doet je naam geen eer aan, om een groep mensen met gezondheidsproblemen te kwalificeren als zeurpieten/aandachtstrekkers.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 0.00001% van de mensheid is dus gered van die twee keer per jaar time swapping en hoeven dus ook niet meer te klagen dat ze last hebben van dat ene uurtje.

Jezus 'tapdansende'  Cristus!!!!!! Ja het zijn zeurpieten omdat er biologisch gezien geen enkele aanleiding is om wekenlang te miepen over een uurtje tijdsverschil!

Dan lopen ze zeker ook te mekkeren wanneer ze met de jaarwisseling niet op tijd in bed kunnen liggen of wanneer ze om een andere reden een uurtje wakker liggen wanneer ze niet kunnen slapen.

 

..OMFG!!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...