Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei luisteraar:

Al meerdere malen in forum aangehaald

EU bemoeid zich niet daarmee.

De lidstaten moeten ieder voor zich voor  overgang winter/zomertijd komen jaar  besluiten.

De bevolking moet gevraagd worden.

 

 

Hoe willen ze dat aan de bevolking gaan vragen dan, het raadgevend referendum is hier zojuist afgeschaft.  En ja Europa dwingt wel om landen een keuze te laten maken, hoe lang het ook mag duren.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden zei drz:

Die 0.00001% van de mensheid is dus gered van die twee keer per jaar time swapping en hoeven dus ook niet meer te klagen dat ze last hebben van dat ene uurtje.

Jezus 'tapdansende'  Cristus!!!!!! Ja het zijn zeurpieten omdat er biologisch gezien geen enkele aanleiding is om wekenlang te miepen over een uurtje tijdsverschil!

Dan lopen ze zeker ook te mekkeren wanneer ze met de jaarwisseling niet op tijd in bed kunnen liggen of wanneer ze om een andere reden een uurtje wakker liggen wanneer ze niet kunnen slapen.

 

..OMFG!!

 

Wat een verzonnen flauwekul, niet eens argumenten. Nu al spijt dat ik erin getrapt ben om serieus te reageren. Enne, vloeken doe je maar naar iemand anders, beneden alle peil.

Groet, André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom, het is toch gewoon zo?

..en ik gaf argumenten.

aangepast door drz
boze reactie ingeslikt
  • Haha 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar de inhoud, over de vorm hebben we het een andere keer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen mens is gelijk, maar het verschuiven van de klok betekent niet dwingend, dat je zelf je levensritme moet veranderen.

Die 0,00001% die daar serieuze problemen mee heeft kan in het oude ritme verder leven.

 

De mens is in staat zich aan te passen aan zijn omgeving, je kan je biologische klok, of het dag/nacht ritme  verschuiven, per dag, zo ongeveer 1 uur.

Wanneer je met het vliegtuig naar een ander continent reist, ben je meestal redelijk snel aangepast.

Het is wel eenvoudiger wanneer je in westelijke richting reist, tegen de zon in geeft soms meer ongemak.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat jij het over een andere steekproef hebt.

 

Ik vertrouw alleen de resultaten die ik zelf gefilterd hebt.

(Uitspraak Duitse Politicus.)

 

Van de 4,8 Miljoen mensen kwamen er 3 miljoen uit Duitsland.

 

Met de manier van vragen, is de uitslag in een richting te sturen.

Er is aan de poll geen traject vooraf gegaan waar de voor en nadelen tegen het licht gehouden zijn.

Het zou een on-line enquête geweest zijn, ik weet niet of die nog ergens te vinden is zodat we de vorm eens tegen het licht kunnen houden.

 

Overheid en on-line techniek is een slechte combinatie, met een beetje moeite ben ik alleen goed voor 100.000 stemmen.

 

Vragen, vragen, vragen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ene Einstein had daar een paar leuke ideeën over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...