Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het Uur maakt geen reet uit, wat telt is hoeveel tijd je nodig hebt om goed uitgeslapen te wezen, is dat bvb 7 uur slaap je die gewoon uit ongeacht hoe de tijdsklok staat.

 

Ik ken personen die nooit slapen in de nacht, anderen slapen dan in de namiddag, er zijn veel variaties op dat vlak, ook in meerdere keren je slaap uren bekomen.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emo gedoe, je moet je daar overheen zetten, alles loopt dan veel beter.

 

In Noorwegen zijn de contrasten nog veel groter, dan zou je in de zomer maar max 2 uur slapen.

In het gebied ten noorden van de poolcirkel komt de zon rond de kortste dag niet meer op .

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Tripleboy:

Emo gedoe, je moet je daar overheen zetten, alles loopt dan veel beter.

 

In Noorwegen zijn de contrasten nog veel groter, dan zou je in de zomer maar max 2 uur slapen.

wat een discussie en vergelijkingen in noord noorwegen is het in de zomer niet zo

heet dan kan de de ramen en gordijnen dicht maken.

Eigenlijk zou de zomertijd niet de klok 1 uur vooruit maar achteruit.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodra de zomer Noorwegen in haar greep heeft, normaal gezien eind mei of begin juni, komen de locals graag buiten na de lange en koude winter om volop van de zon te genieten met bijvoorbeeld een barbecue in het park of aan de kust. Hoe warmer het weer, hoe hartelijker de mensen.

Temperaturen kunnen in de zomer wel 25 tot 30 graden bereiken, en de lucht is dan erg droog. Zelfs de nachten zijn vaak warm, en de temperatuur van de zee en de talrijke meren in het binnenland of het bos ligt zo'n beetje rond de 18 graden of hoger, wat ideaal is voor een frisse duik.

Van eind juni tot begin augustus wordt het nooit echt donker in het land. Wie de middernachtzon wil zien, moet richting Noord-Noorwegen. Hoe noordelijker je gaat, hoe talrijker de nachten met de middernachtzon

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Tripleboy:

Temperaturen kunnen in de zomer wel 25 tot 30 graden bereiken,

KUNNEN

wij beleven 35 tot 40 graden en ga geen extra airco installeren voor die domme zomertijd.

Persoonlijk heb ik er niet zo een last van kan mijn tijden zelf indelen .

Niet iedereen kan dat

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden zei luisteraar:

Persoonlijk heb ik er niet zo een last van kan mijn tijden zelf indelen .

Waarvan akte.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
6 uur geleden zei luisteraar:

Ik vind de zomertijd maar niets kan heel veel argumenten aanhalen zal maar eentje aantippen

 

Ben een oud manneke en ga op tijd naar bed en slaap graag in het donker.

In de zomer 21:00 naar bed en voor de afkoeling ramen en gordijnen.

Shit wat een ellende tot 23:00 uur blijft het licht en kan niet inslapen.

Oorzaak zomertijd die de klok 2 uur vooruit zet op de echte/natuurlijke tijd.

 

 

12 minuten geleden zei luisteraar:

KUNNEN

wij beleven 35 tot 40 graden en ga geen extra airco installeren voor die domme zomertijd.

Persoonlijk heb ik er niet zo een last van kan mijn tijden zelf indelen .

Niet iedereen kan dat

 

Waarvan akte!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nooit meer wakker wordt, heet dat in het Nedersaksisch " oet de tied kommn". Dan speelt tijd geen rol meer.

Dus laten we onze kostbare levenstijd niet te veel opofferen aan de discussie hoe laat het is of zou moeten zijn. Voor je het weet is het tijdelijke verwisseld met het tijdloze eeuwige.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...