Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

ik heb reeds een thema aangesneden over illegale praktijken maar daar kwam helaas geen reactie op , ook niet van ceesv .  Ik zal het hier nog even herhalen .  thema's rond illegaal kijken zijn niet toegestaan op dit forum  maar ik hoor niets anders dan  linux en oscam key sharing (internal )  .  Een andere uitspraak is  zoals hierboven vermeld  viewing pay tv without subscription is illegal . Welnu  , mensen , en ik ken er veel , die betalen  aan een protec of een andere key share ontvanger , kunnen dus met gerust hart kijken want ze betalen om  pay tv te kunnen zien.  (weliswaar aan de verkeerde persoon ) en het resultaat is dat alles open gaat  sky duitsland  sky engeland  canal digitaal ,  tv vlaanderen  , en noem maar op. 

Deze wet zou moeten zijn  :  het  continue verspreiden van keys  op welke wijze dan ook  ,  en het verkopen of delen van abonnementen  of hieraan deelnemen is ten strengste verboden.

dus  smartwi   clone+   oscam key share   zouden illegaal moeten zijn.   Elke provider  moet noodgedwongen investeren , en her-investeren in een goed beveilingssysteem.  Maar hetgeen de servers (via protec ) doen is meer dan alleen illegaal kijken  , ze verspreiden de keys en maken er een handeltje van . 

Zo kan je de mensen die hieraan deelnemen niet straffen met de eerste wet viewing pay tv without subscription is illegal , ze betalen we degelijk maar aan de verkeerde persoon.

hereberie1234

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst: (aangepast)
16 minuten geleden zei hereberie1234:

Beste

ik heb reeds een thema aangesneden over illegale praktijken maar daar kwam helaas geen reactie op , ook niet van ceesv .  Ik zal het hier nog even herhalen .  thema's rond illegaal kijken zijn niet toegestaan op dit forum  maar ik hoor niets anders dan  linux en oscam key sharing (internal )  .  Een andere uitspraak is  zoals hierboven vermeld  viewing pay tv without subscription is illegal . Welnu  , mensen , en ik ken er veel , die betalen  aan een protec of een andere key share ontvanger , kunnen dus met gerust hart kijken want ze betalen om  pay tv te kunnen zien.  (weliswaar aan de verkeerde persoon ) en het resultaat is dat alles open gaat  sky duitsland  sky engeland  canal digitaal ,  tv vlaanderen  

Zo kan je de mensen die hieraan deelnemen niet straffen met de eerste wet viewing pay tv without subscription is illegal , ze betalen we degelijk maar aan de verkeerde persoon.

hereberie1234

Heeling ik heb een auto (service) gekocht maar verkoper is geen eigenaar. 

Het wordt moeilijker ik heb een setting lijst gedownload met iptv streams erbij zijn die links wel allemaal legaal

aangepast door luisteraar
Geplaatst:

Ik vraag me overigens wel af hoeveel mensen met een minder goed inzicht van een en ander zo'n illegale IPTV-box met abo aanschaft zonder dat hij of zij zich realiseert dat het om iets illegaals gaat. Ik sprak nog niet zo heel lang geleden een Marokkaan die me een aanraadde naar een lokale dealer te gaan omdat die zulke uitgebreide zenderpakketten verkocht "die je maar eens per jaar hoefde te vernieuwen". De man had er geen idee van dat er iets niet mee in orde zou zijn. Hij nam het overigens niet vanwege de westeuropese abonnee tv zenders maar vanwege het enorm grote aanbod aan zenders in de Arabische taal. Dus feitelijk kon de box meer dan waar hij het voor had aangeschaft. Je kunt je afvragen hoe ingewikkeld het een en ander wordt als ze zouden overgaan tot het aanpakken van individuele klanten van zo'n bedrijf.

Geplaatst:

Nog even voor de goede orde, de "zogenaamde IPTV-box" bestaat niet.

Op elke doorsnee pC kun je een Mediaplayer installeren opdat je die TV Streams (waarvoor naar uw zeggen niet betaald wordt) kunt bekijken.

Er is ook bekend geworden afgelopen jaren dat de verkoop van dergelijke "IPTV-boxjes" zoals de MAG254 of MAG250 niet strafbaar is, maar het gebruik ervan kan strafbaar zijn.

Vandaar dat er ook hierover uitleg is op Sat4all. Zodat lezers zich kunnen informeren.

Dus het geven van de uitleg betreffende de terminologie is in tegenstelling tot wat hereberie1234 schrijft wel toegestaan op Sat4all.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst: (aangepast)

foutje

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:
20 uur geleden zei hereberie1234:

Beste

ik heb reeds een thema aangesneden over illegale praktijken maar daar kwam helaas geen reactie op , ook niet van ceesv .  Ik zal het hier nog even herhalen

Wow!, Gij zijt de moraalapostel van dit forum?

Geplaatst:
20 uur geleden zei hereberie1234:

smartwi   clone+   oscam key share   zouden illegaal moeten zijn.   Elke provider  moet noodgedwongen investeren , en her-investeren in een goed beveilingssysteem.  Maar hetgeen de servers (via protec ) doen is meer dan alleen illegaal kijken  , ze verspreiden de keys en maken er een handeltje van . .

hereberie1234

Smartwi en clone+ zijn legaal als je ze alleen binnenshuis gebruikt icm een legaal abonnement op een TV-pakketaanbieder.

Net als dat je je abonnement binnenshuis streamt van een enigma2-box naar een ander apparaat.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

@Joepje

Je hebt duidelijk mijn bericht niet goed gelezen en begrepen   en deze uitspraak komt niet van mij van maar van ceesv .   zie onderwerp  deltacam  unicam en programmer wat kun je daarmee ? Om mij  beter te leren kennen zou je de discussie twee nieuwe ontvangers tv vlaanderen beter eens lezen.   Kom dan eens terug met uw conclusies. Ik ben benieuwd.

hereberie 1234

Geplaatst:

@ luisteraar

ik zal het proberen uit te leggen  ;  ceesv stelt En methodes om te kijken zonder te betalen bij de rechthebbende is niet bespreekbaar op dit forum.

en dit staat in de rubriek  unicam deltacam twin met programmer wat kun je daarmee.

methodes om keys te sharen (oscam linux)  worden wel besproken ,  we zitten dan in de grijze zonde omdat sharen voor één en dezelfde persoon (gezin ) nog net binnen de grenzen van het fatsoenlijke is .

Waar ik niet tegen kan is dat er momenteel nog steeds protek's verkocht worden (dit is geen ip tv ontvanger maar een sat ontvanger )  die werken op basis van het sharen van keys  en deze die jaren geleden verkocht werden werken ook nog steeds.  Af en toe kom ik dan iemand tegen die uitspraken doet over 'dit thema kan niet besproken worden op dit formun ' of pay tv kijken zonder abonnement is illegaal.   Om  deze zaken aan te pakken  wordt er hier niets in de weg gelegd .  Volgens mij zijn dit twee maten en twee gewichten .  Ondertussen zijn smartwi  en clone+ verleden tijd , omdat daar geen 'geld ' meer te verdienen valt.  (de keys sharen via een server is daarmee niet mogelijk en dus wordt daar geen energie in gestopt jammer !)

Als er dan iets moet gedaan worden om het behoud van smartcards voor de eerlijken  (twee nieuwe M7 interactieve ontvangers voor tv vlaanderen )  dan wordt er tegengewerkt.

hereberie1234

• Moderator
Geplaatst:

De wetgever heeft dat laatste strafbaar gesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...