Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 hoi, Ik vraag me af hoe ik er achter kom welke zenders van welk coderingssysteem gebruik maken.<p> Groetjes,<p>Ron
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Kijk op de site van lyngsat . Daar zal je alles vinden wat je zoekt.
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Bedankt voor de tip. Ik heb er wat rond gesnufeld. Toch blijven al die coderingsystemen voor mij een raadsel. Ik za dat somige zenders twee of meerdere codering gebruiken klop dat? (bijvoorbeeld :Viaccess Irdeto)
mmm Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Ja dat klopt, en het heet ook wel multicrypt. als je goed kijkt zie je zelfs dat er wel eens in drie coderingen wordt uitgezonden. Het beste voorbeeld is het Nederlandse anal-pakket: NL1 etc. wordt in zowel SECA als Irdeto versleutelt.<p>Groetjes,
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 kan je het ook op je humax zien welk codering gebruikt word?<p>Alvast bedankt ,<p>ron
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Bedankt! zou je mij kunnen vertellen wat er nog voor voordelen er nog meer aan zo kaart zit? tegenover een fun?<p>Groetjes, Ron
Aanbevolen berichten