Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 (aangepast) In de Verenigde Staten van Amerika, Canada, Ierland en het Verenigd Koningkrijk is de Horror zender " Shudder " al te zien. wanneer krijgt Nederland en Belgie dit ook op de netwerken? (streaming service) 1 november 2017 aangepast door Tonskidutch Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
edbe Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 zal wel nooit komen....er zijn genoeg tv zenders waar we op wachten. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Penthe Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 LIever niet nog meer meuk daar vandaan, voor je het weet heb je weer een verhoging van een aantal euros per maand aan je broek hangen.
T90user Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 Uit Amerika kijk ik eigenlijk alleen maar naar CNN en naar de drie C-Span netten via IPTV. De rest kan me gestolen worden. En als ik op mijn kleinkinderen pas dan doe ik er alles aan om niet voortdurend in de herrie te hoeven zitten van die schreeuwkanalen als Cartoon Network maar hen liever naar Ketnet, Zeppelin, Zeppelin Extra en KiKa te laten kijken. Dat maakt hen ook een heel stuk rustiger en ontspannener heb ik gemerkt. Al die reclame onderbrekingen zijn voor niemand goed, en zeker niet voor de kleintjes.
DIGIWIEW Geplaatst: 2 november 2017 Geplaatst: 2 november 2017 ja ieder zijn meuk toch de een vind dit leuk de ander dat daarom is er zoveel keus en kan een ieder zelf uitmaken wat hem of haar gestolen kan worden Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Tonskidutch Geplaatst: 4 november 2017 Auteur Geplaatst: 4 november 2017 gestolen of betaald, het is een Internet TV levering en zeker niet onderdeel van een TV-provider in Nederland misschien dat ie bij Amazon in 2018 erbij zit? Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
De_Perre Geplaatst: 4 november 2017 Geplaatst: 4 november 2017 De website van Shudder doet niet zo veel. Wel even gekeken, je hebt enkele mogelijkheden om te kijken. Ik denk niet dat die bij de gewone Amazon Prime zal komen; Amazon fire Tv wordt niet verkocht aan adressen in de lage landen. Rest je dus Apple of Google Play. Vraag is alleen of je al een account kan aanmaken op een adres buiten US/Can/UK/IRL. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Tonskidutch Geplaatst: 5 november 2017 Auteur Geplaatst: 5 november 2017 even voor uw informatie, Amazon fire TV zou wel naar Nederland komen in 2018 het nieuwsbericht kan ik even niet meer vinden (was van begin 2017) excuus als dat niet duidelijk was Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen