harry123456789 Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 Hallo na 4 lnb goed uitgericht te hebben met mijn T55 wil ik graag met 1 lnb uitbreiden en 9 graden oost heb nu nieuwe switch de staandaard 4 lnb werken weer behalve de lnb 9 graden oost hoe kan ik deze uitrichten kan iemand mij verder helpen? welk kanaal enz enz mvg Harry
Sprietje Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 Als je de 9e er bij gaat plaatsen op een T55, zul je de schotel toch wel opnieuw moeten afstellen. In welke plaats staat je schotel? Met 5 lnb's heb je een 8/1-diseqc-switch nodig. Welke heb je?
Tonskidutch Geplaatst: 1 november 2017 Geplaatst: 1 november 2017 (aangepast) wat ik ook deed als test toen Joyne net op 9 Oost kwam ik heb de 13 Oost (hotbird) LNB lichtjes verschoven naar 9 Oost de LNB voor 13 gaat dan 2WF op de mount aanduiding van je T55 naar Links van achter de schotel bezien en als je hem wilt blijven ontvangen en ook beter qua ontvangststerkte en regenreserve dan zul je de T55 anders moeten uitrichten m.b.t. het virtuele midden de -0- opdat je 9 OOst LNB meer naar het midden kan de 5 LNB's verschuiven daarmee met de huidige tussen-afstanden naar rechts de schotelskew en elevatie gaan daarmee natuurlijk ook wijzigen zie satlex 1 november 2017 aangepast door Tonskidutch preciseer Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen