Ruudfr Geplaatst: 7 november 2017 Geplaatst: 7 november 2017 Hallo wij hebben een zelfzoekende teleco schotel 85 cm met een teleco tv . nu hebben wij deschotel vanmiddag laten zoeken en geen enkel probleem goede ontvangst . nu komen wij na een paar uur weer terug bij de caravan en willen tv kijken , krijgen we het bericht van geen signaal , intussen was er niets veranderd aan de school stand of wat dan ook alles de tv uitgezet . wat zou de oplossing kunnen zijn we hebben de schotel al opnieuw laten zoeken helaas zonder resultaat .
gerrithoogeveen Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 misschien een softwareupdate http://www.support-telecogroup.com/telecogroup/teleco/en/support/software.asp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen