maja Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Ik zie een advertentie op de site misschien iets voor de camper ?
theparasol Geplaatst: 8 november 2017 Geplaatst: 8 november 2017 Ik heb die zooi toevallig net eergisteren nagetrokken en het is uiteraard hartstikke nep. Oplichters, maak je geld over dan ben je het kwijt.
muppet Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 Gewoon een veredelde dvb antenne vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
maja Geplaatst: 9 november 2017 Auteur Geplaatst: 9 november 2017 10 uur geleden zei theparasol: Ik heb die zooi toevallig net eergisteren nagetrokken en het is uiteraard hartstikke nep. Oplichters, maak je geld over dan ben je het kwijt. En hoe ze dat aanbieden het is niet te geloven.
paardengek Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 Technisch onmogelijk en het is oplichterij. Uiteraard zullen er mensen, die er intrappen, weg is je geld. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
DIGIWIEW Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 lekker dan en dat op sat4all word er niet gekeken wie of wat er adverteert hier geeft sat4all toch een slechte naam als je met oplichting te maken krijgt op dit board Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Guide Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 13 minuten geleden zei DIGIWIEW: lekker dan en dat op sat4all word er niet gekeken wie of wat er adverteert hier geeft sat4all toch een slechte naam als je met oplichting te maken krijgt op dit board Tja is niet gelijk een pre voor de site dit soort advertenties. En dat op een site waar bijna alles verboden is.
a33 Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 2 uur geleden zei muppet: Gewoon een veredelde dvb antenne Ik zie niet wat er veredeld is? Ach ja, ze adverteren met de mooie kleur zwart, en de hoge kwaliteit kabel die eraan zit, zie ik. Als ik satelliet- of kabel-TV-provider was, zou ik daar inderdaad enorm van schrikken. Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
a33 Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 Loopt er al een klacht bij de Reclame Code Commissie? Honderden zenders te ontvangen, in HD-kwaliteit? Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
DIGIWIEW Geplaatst: 9 november 2017 Geplaatst: 9 november 2017 WAT EEN LOL Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
muppet Geplaatst: 10 november 2017 Geplaatst: 10 november 2017 Op 9-11-2017 om 11:18 zei a33: Ik zie niet wat er veredeld is? Ach ja, ze adverteren met de mooie kleur zwart, en de hoge kwaliteit kabel die eraan zit, zie ik. Als ik satelliet- of kabel-TV-provider was, zou ik daar inderdaad enorm van schrikken. Groet, A33 Is gewoon een dvb-t antenne alleen geen ontvanger dus heel duur voor een goedkoop iets. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Anoniem Geplaatst: 10 november 2017 Geplaatst: 10 november 2017 Ondanks de adblocker kwam ik ergens wel een wervende tekst tegen: Citaat De TvFox-antenne werd ontwikkeld door een NASA-ingenieur die militaire technologie gebruikte. De antenne maakt gebruik van een discrete spatlap die in een modern ontwerp is verwerkt. Hierdoor is hij de meest betrouwbare en technologisch meest geavanceerde antenne op de markt vandaag. Maar er is één groot verschil – u kan ermee naar bijna elk kanaal, film of show gratis kijken. Zonder abonnementen en volledig legaal. Hoeveel spatlappen zijn er inmiddels ontvreemd?
DIGIWIEW Geplaatst: 10 november 2017 Geplaatst: 10 november 2017 (aangepast) was nog in Florida Cape Canaveral zag dat er bij de Space Shuttle wat spatlappen misten die zitten nu op de tv fox antenne 10 november 2017 aangepast door DIGIWIEW Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen