Ga naar inhoud

Geen 16/9 en Studio???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Satmensen,

Ik heb een Humax 5400z gepatcht(tux humax 2.0).

Ik heb een probleem als ik de nieuwste hexfiles op mijn funcard zet heb ik alle kanalen behalve Canal 16/9 en The Studio.Hoe kan dat???

Alvast Bedankt?

Geplaatst:

Heb je naast de 2.0 ook de PMC tabel ingelezen??

Daar zit het probleem namelijk!

=============================================

2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1

Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4

=============================================

Geplaatst:

Hallo BoBo

Waar heb je de files van *************** gehaald, deze site is toch al een hele tijd niet meer toegangkelijk.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Bedankt voor de email BoBo

je krijgt van mij een waardering 5 sterren, echt waar!

Bedankt

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

heb vandaag ook de files van B******* geprogd maar geen Canal16/9 en TVBS op mijn Hyundai 1010IR, ook niet met die van Huts van 3-10, werkt anders wel op de 1000IR, heeft iemand enig idee ?

Geplaatst:

Ik heb ze zelf van 21-10 erop en ik gebruik een gepatchte Deltasat 1104irci en een fun4.Ik heb wel eerst mijn kaart helemaal leeggemaakt en toen de nieuwe erop gezet misschien moet je dat eens proberen.

gr Bobo

Geplaatst:

voordat ik hem prog maak ik hem eerste altijd leeg, nog nooit probleem gehad met de 1000ir van Hyundai, nu wel met de 1010ir.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen