groeselt Geplaatst: 12 november 2017 Geplaatst: 12 november 2017 Gisteren een Amiko A4 combo gekocht, ik ben nu al 2 dagen bezig om mijn ziggo kaartje werkend te krijgen. Oscam staat erop, de gewone zenders krijg ik allemaal door, alle HD zenders niet. Ik neem aan dat de chip naar beneden gericht moet zijn (anders heb ik ook al geprobeerd) Kan me iemand heel eenvoudig uitleggen hoe ik alle zenders werkend krijg die bij het basis abo van ziggo horen. Ligt aan een instelling van oscam neem ik aan, heb veel gelezen maar kom er niet uit
groeselt Geplaatst: 13 november 2017 Auteur Geplaatst: 13 november 2017 is gelukt, alles werkt, alleen beeld en geluid loopt niet 100% gelijk
erveka Geplaatst: 28 november 2017 Geplaatst: 28 november 2017 Beste groeselt, Hoe heb je dit opgelost? Ik heb hetzelfde probleem
groeselt Geplaatst: 3 december 2017 Auteur Geplaatst: 3 december 2017 Ik heb mscam geactiveerd, toen ging hij. alleen heb ik continue zwart beeld die 1 seconden is en dan weer verder gaat, is bijna niet naar te kijken
henkvd1 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 (aangepast) check of er wel een boxkey en rsakey regel in je oscam server staat, staat er standaard niet in . label = ziggocard protocol = internal device = /dev/sci0 caid = 0604 boxkey = google gebruiken wat hier moet staan rsakey = google gebruiken wat hier moet staan detect = cd mhz = 540 cardmhz = 2700 group = 1,2 emmcache = 1,3,2,0 blockemm-unknown = 1 blockemm-g = 1 3 december 2017 aangepast door henkvd1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen