Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
49 minuten geleden zei zeeteefje:

Gratis  "Tot en met 28 februari 2018 " . Afwachten wat er daarna gebeurt,  die datum staat er niet voor niks.

In die tussentijd zullen ze een pakket in elkaar flansen dat mensen nog willen accepteren, echter is zoals ik het lees bij veel mensen de acceptatiegrens al lang bereikt. Het is nu een kwestie om de klanten nog aan zich gebonden te houden, anders gaat de tent kopje onder.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Ik betaal nu dus 19,95, met voetbal erbij wordt dat dus 23,95. wil ik dat niet ga ik 17,45 betalen, wil ik daarna wel voetbal komt er dan 3 euro bij? 

Of zie ik dit verkeerd, dan zou het  abo 20,45 worden.

Van de zenders die er af gaan zit ook 192 tv waar  ik wel eens naar kijk, dus die ben ik dan kwijt, die andere zenders nooit.

Maar verder lees ik dat het geen invloed heeft op extra kaarten, ik heb dus ook zo'n 1 euro kaart ( nu 5 euro ) en daar heb ik ook 192 tv op.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:
51 minuten geleden zei Penthe:

Iedereen zit enkel maar te speculeren, als je nu eens gewoon afwacht tot 1 januari 2018, dan weet je het.

Dat krijg je dus als je de mensen verschillende mails gaat sturen en onduidelijke niet juiste info gaat geven.

ik wil(wou) niet overgeleverd zijn aan dit wazig gedrag van dit bedrijf en zoals vermeld gewoon opgezegt, alternativen genoeg.

Geplaatst:

niet iedereen kan intern sharen .........

wie géén voetbalbelasting wenst te betalen en dus op het nieuwe packet wenst over te stappen, die is meteen al zijn extra kaarten kwijt. weeral goed gezien van die club. het resultaat laat zich verwachten.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Dit lees ik dus ook in eerdere berichten:

Maar je kunt ook kiezen

De prijs van je Basis-pakket wordt per 1 januari met € 3,- verhoogd.

Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

ja, en ? je kan inderdaad kiezen :

- of je betaalt 3 euro extra en dan blijven het pakket en de prijs van je eventuele extra kaarten ongewijzigd

- of je stapt over op het nieuwe uitgeklede pakket, en dan ben je je extra kaarten kwijt.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Net met cd gebeld, ik kan niet terug van basis hd naar het light pakket van 17,45. Keus is een korting van twee euro en fox erbij of alleen fox eruit, zelfde pakket houden voor de huidige prijs maar geen tweede kaart meer. Laatste gekozen, voorlopig tot dvbT2 komt....

Geplaatst: (aangepast)

Maar net als bij de wijziging van family naar basis in augustus vertelt de bevestigings email weer iets anders, nl dat wanneer startHD beschikbaar komt ik daarheen verhuis met minder zenders en een lagere prijs. Maar in het net gevoerde telefoongesprek  kreeg ik te horen dat dat niet kon. Tot die tijd krijg ik 3 euro korting, dat is dan bedoeld vanaf 1 januari neem ik aan.

En niets over de tweede kaart.

aangepast door ronny forgeron

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...