Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben sinds jaren een Ortel mobile gebruiker, in Belgie. Nu krijg ik sinds een maand berichten dat" uw diensten vervallen op 19 December, switch naar Lyca mobile ". Als ik echter op de internet site van Ortel Belgie ga kijken staan daar tegenstrijdige gegevens, men kan zijn nummer naar Lyca overplaatsen en bekomt dan 20 Euro belkrediet, doch op een ander venstertje staat dan weer het Ortel en Lyca logo tesamen, en als men daar klikt staat er " De Ortel Mobile diensten zoals u die kende in het verleden worden gewoon voortgezet, er zijn geen onmiddelijke veranderingen voorzien. "

Ik ben verward, heb een Lyca tel kaart aangevraagd, maar zou graag weten waarom men SMS stuurt dat mijn diensten op 19 November stoppen, en op de website alles verder loopt. Wie weet er meer ??

Geplaatst:

Ortel Mobile is blijkbaar opgekocht door Lycamobile

Citaat van ortelmobile:

Vanaf 01 maart 2017 maakt Ortel Mobile N.V. deel uit van de Lycamobile groep , die naast België actief is in twintig landen wereldwijd

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:
11 uur geleden zei cookie monster:

Ortel Mobile is blijkbaar opgekocht door Lycamobile

Citaat van ortelmobile:

Vanaf 01 maart 2017 maakt Ortel Mobile N.V. deel uit van de Lycamobile groep , die naast België actief is in twintig landen wereldwijd

Ja versta ik, maar waarom 100'den sms sturen, uw diensten stoppen, schakel over etc, en dan op de website dit lezen :"  De Ortel Mobile diensten zoals u die kende in het verleden worden gewoon voortgezet, er zijn geen onmiddelijke veranderingen voorzien..... En ik kan trouwens nog steeds bellen vandaag de 19de...

Geplaatst:

Iedereen laten weten wat er gaande is , lijkt me toch wel logisch !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...